


Większość czynności można wykonać zarówno grając jako Darrel, jak i Victoria, ale niektóre z nich wykonywane przez określonych bohaterów wymagają mniej zachodu i czasu.
Pojedź windą na dół i wyjdź do ogrodu. Podejdź do szklarni. Powinna w tym momencie wybuchnąć. A to dopiero początek. Idź do studni. Obejrzyj ją i spróbuj podnieść pokrywę, a nuż coś jest w środku? Niestety, Raul zobaczy, że coś kombinujesz i przeszkodzi ci. Weź więc plastikową butelkę ze śmietnika (Raul ją tam wrzucił).
VIC:
- Idź na basen. Niestety, zapomniałaś stroju kąpielowego... Spróbuj więc otworzyć stare drewniane drzwi. Są zamknięte, ale w chwilę pojawia się Greta i powiadamia cię o "Starym Skrzydle" (nowy temat). Porozmawiaj też z żoną zarządcy, Jude, o Carli Hoffman, a potem o prywatnym życiu pokojówki.
DAR:
- Idź do jadalni i weź kluczyk do zegara, wiszący na małym zegarze. Jako detektyw-kleptoman nie zapomnij także o nożu, leżącym na szafeczce. Idź do piwnicy. Zabierz butelkę wina. W pralni użyj plastikową butelkę oraz detergent w pralce.
- Darrel i Victoria muszą się udać do kuchni. Pogadaj tam ze Stephenem o jego "Minionym życiu żeglarza". Użyj butelki z winem na kucharzu (Victoria musi być w pomieszczeniu). Teraz możesz zaopiekować się kluczami, które wisiały na kołku, na ścianie.
- Raz jeszcze udaj się do piwnicy, do pokoju z bojlerem. Drzwi otwórz kluczami z kuchni. Na panelu kontrolnym wyłącz pompy. Nożem otwórz któryś z filtrów. Następnie użyj detergentu w butelce na otwartym przez ciebie filtrze, po czym zamknij go. Na powrót włącz pompę.
- Idź na basen. No to już na pewno nie popływacie - Raul wylał wodę. Dobra strona tego faktu to możliwość bezproblemowego przywłaszczenia sobie bransoletki, która wcześniej błyszczała na dnie zbiornika.
VIC:
- Poszukaj Carli (o 9.20 - 12.30 można ją znaleźć w pokojach dla gości, między 12.30 - 14.30 w pralni, a o 14.30 - 16.30 w apartamentach zarządcy). Oddaj dziewczynie bransoletkę - nie czas to na zachłanność, kiedy świat ma przestać istnieć.
- Porozmawiaj z Carlą o jej prywatnym życiu i o wieczornej gali. Weź też banknot.
DAR:
- Idź do studni. Teraz, kiedy nie ma wkurzającego ogrodnika, możesz bez problemu otworzyć pokrywę i zejść na dół.
- Zapamiętaj numery na wskazówkach. Opuść dźwignię maszyny (teraz numerki są takie same). Naciśnij przycisk. Nastąpi eksplozja.
- Dziurą dostań się do piwnic pod domem Raula. Z kredensu weź obcęgi i walizeczkę. - Kombinacja to 4-17-30 (taka sama, jak na banknocie).
- Zabierz kasetę z walizki i wynoś się ze studni. Cholera! Ogrodnik cię zobaczył! Idź do ptaszarni.
- Użyj obcęgi na kłódce.
- Otwórz drzwi ptaszarni i pozwól, aby gołąb odleciał.
- Udaj się teraz do biura zarządcy. Weź sobie zdjęcie jego żony i przyjrzyj mu się. Na odwrocie jest hasło, które daje następującą liczbę: 9795. W gabinecie znajdź fakturę. Znajduje się na niej szyfr do sejfu: 12480.
- Idź do części biznesowej i otwórz drzwi za pomocą liczby ze zdjęcia.
- Otwórz metalową skrzynkę, naciskając czerwony przycisk. Weź torebkę z krwią.
- Zabierz też strzykawkę z szuflady i użyj jej na kwasie azotowym.
VIC:
- Udaj się do biura zarządcy i porozmawiaj z nim o "Skradzionych Organach". Pokaż zdjęcie Jude zarządcy, aby udowodnić mu, że miał dostęp do pokoju.
DAR:
- Idź do głównej łazienki na parterze, koło jadalni. Użyj strzykawki na kwasie siarkowym, który znajdziesz w buteleczce w szafce. W rezultacie otrzymałeś mieszankę kwasów.
- Kluczem otwórz sobie stare drzwi, a następnie przejdź przez nie na korytarz Starego Skrzydła. Otwórz drzwi na prawo. Spójrz na obraz, który spadł na podłogę (statua z bransoletą ma trzy monety, a ta bez ma tylko dwie).
- Wyjdź na korytarz. Idź na górę i wejdź przez pierwsze drzwi na prawo. W gablotce znajduje się portret Anny z trzema figurami szachowymi w ręku. Przyjrzyj się naszyjnikowi Anny.
- Zabierz z gablotki cylinder i użyj go na fonografie, który znajduje się na stole, a następnie użyj samego fonografu.
VIC:
- Idź do mauzoleum. Przyjrzyj się rysunkowi szachownicy na ścianie zewnętrznej. Zapamiętaj, gdzie stoją trzy figury (czarny goniec, biały skoczek i czarna wieża) z portretu. W środku mauzoleum, na szachownicy, wciśnij odpowiednie pola (rząd, kolumna): 3,3 7,4 1,5.
DAR:
- Wróć do Starego Skrzydła. W korytarzu, gdzie jest zegar o dwóch twarzach, ustaw ręce w godziny, tak jak zapisano na pergaminie, czyli 8.55 i 7.10. Otworzy się przejście.
- Weź papirus i przeczytaj pamiętnik na ołtarzu. Może to zrobić tylko Victoria, ponieważ tylko ona zna łacinę.
- Użyj torby (on bierze pamiętnik).
- Jeszcze raz użyj torby (on znowu bierze klisze fotograficzne, formę i fiolki). Idź do łazienki w części biznesowej, a następnie do sauny. Włóż woreczek z kadzidełkami do palnika. Idź do siłowni. Zabierz baterie z przegródki. Następnie idź do pokoju spotkań. Weź walkmana ze środkowej półki. Załaduj baterie do odtwarzacza i włóż kasetę. Teraz możesz odsłuchać nagranie.
- Użyj telefonu z walkmanem.
- Udaj się na basen i zabierz książkę, którą zostawiła Jude. Otwórz ją i kliknij na pamflecie.
- Idź do garażu i użyj kluczy na drzwiach, a następnie mieszaniny kwasów na zamku półciężarówki Wielonarodościowców.
- Użyj kabla modemowego z telefonem.
- Wyszukaj sprawy ARL 1998. Idź do kuchni. Użyj fiolki B (niebieska) na mikrofalówce. Podgrzej ją do 70 stopni.
- Użyj fiolki A (czerwona) na lodówce. Schłódź ją - 25 stopni.
- Wyjdź na zewnątrz. Spójrz na gniazdo sroki na dużym dębie. Ustaw drabinkę do roślin pod drzewem (tylko Darrel). Z gniazda zabierz okulary Henrego .
- Oddaj mu je.
- Zabierz dłuto i idź do baru (sala balowa). Użyj klisz fotograficznych na kierowniku.
- Idź do swojego pokoju i wyjdź na balkon. Wespnij się na wieżę zegarową przy pomocy - szczerb na w ścianie. Znajdź zniszczony tynk i użyj na nim dłuta.
- Użyj klucza do zegara na odkrytym zegarze.
VIC:
- Wejdź do przejścia (oboje muszą znaleźć się w środku). Popchnij rygiel i otwórz drzwi.
DAR:
- Wejdź.
- Wejdź do krypty. Schodami w górę do kaplicy. Odblokuj główne drzwi i wyjdź nimi do ogrodów. Później przez szklarnię do altanki. Użyj fiolek A i B w formie, aby stworzyć cztery medaliony.
- Przejdź do statuy. Użyj medalionu na lwiej paszczy, dzięki czemu otworzy się przejście.
- Zabierz metalowy przedmiot leżący przy zwłokach Raul'a i obejrzyj go dokładnie.
- Spróbuj otworzyć drzwi...
VIC:
- Użyj drugiego medalionu na lwim pysku.
DAR:
- Idź do jadalni i użyj krwi na róży na tacce do herbaty.
- Wróć do apartamentów Andersona.
- Wróć raz jeszcze. Jude powinna już spać. Za jednym z obrazów znajduje się sejf (1-2-4-8-0). Zabierz z sejfu złotą monetę.
- Idź do pierwszej sypialni dla gości i zabierz z biurka koperty.
DAR:
- Idź do górnego korytarza Starego Skrzydła.
VIC:
- Idź do kościoła i wejdź do wieży. Otwórz klapę i wyjmij zepsuty, metalowy dysk. Otwórz maszynę i zabierz pierścień.
DAR:
- Połóż monetę na lewej szali. Użyj kadzidła na prawej szali, po czym użyj kopertę (także na prawej szali). Powtórz proces. Otrzymałeś dwie dawki kadzidła o wadze dwu monet. Powtórz to samo z drugą kopertą.
VIC:
- Wejdź do krypty. Użyj kopertę i monetę na statui z bransoletą. Użyj kolejnej koperty (tylko jednej) na drugiej statui. W ołtarzu otworzyła się nisza. Zabierz magnetyczne płytki, znajdujące się w środku.
DAR:
- Idź do sekretnego pokoju w Starym Skrzydle. Obejrzyj świeczniki. Umieść magnetyczne płytki na ołtarzu, w przestrzeni pod świecznikami. Zabierz kryształ.
- Z sekretnego pomieszczenia przejdź na korytarz, a później do pokoju z kolekcją zegarów. Otwórz przegródkę z tyłu zegara. Użyj kryształu z ukrytego pomieszczenia na okrągłym otworze. Użyj kryształu z mauzoleum na prostokątnym otworze. Użyj naszyjnika Jude na półkolistym otworze. Przekręć głowę statuy i podziwiaj....
- Zabierz prostokątny kryształ.
VIC:
- Wróć do wieży zegarowej. Odtwórz układ widziany w projekcji i włóż kryształ do otworu, aby otworzyć schowek (NE, W, SE, SW, NW (biała część)).
- Zabierz część zamienną i dopasuj ją do klapy.
DAR:
- Idź pozbierać zdjęcia z biura nadzorcy.
- Użyj zdjęć na skanerze.
- Dzięki skanerowi powiększ prawą część zdjęcia, czyli front maszyny (drukowanie jest automatyczne). Użyj pierścienia z brązu na stróżu. Następnie powiększ go.
VIC:
- Idź do wieży zegarowej i użyj zębatki na maszynie.
- Pociągnij dźwignię i idź do następnego wejścia. Używając metalowego obiektu (tego znalezionego przy ogrodniku), przyciśnij odpowiednie klawisze, aby otworzyć drzwi. Powyżej twarzy 2,4,5,6, a poniżej 1,2,5.
DAR:
- Idź jedynym otwartym przejściem do pomieszczenia z konstelacjami. Zmień ustawienie ramion zegara i kąta (4 godzina, 15 minuta, 41 stopni), używając trzech drewnianych dźwigni, na prawo od zegara.
- Wróć do korytarza i udaj się lewym przejściem (nowootwartym).
- Jak tylko Darrel wejdzie do pokoju, Victoria do niego zadzwoni. Zabierz list i stare nagranie z biurka.
VIC:
- Wyjdź na zewnątrz. Użyj kłódki na oknie biura nadzorcy.
- Idź do szklarni, a później dalej do altanki. Łowca podąży za tobą. Użyj jednego z pozostałych medalionów na lwim pysku, ażeby otworzyć przejście. Poczekaj chwilę na łowcę. Biedaczek wpadnie w pułapkę.
DAR:
- Weź metalową gwiazdę. Użyj jej na otworze w maszynowni.
- Przesuwaj maszynę zgodnie ze wskazówkami (2,7,4,11,9).
- Przejdź nowootwartym przejściem. Aktywuj maszynę kombinacją: 6,6,6,6,6.
- Znów przesuń maszynę zgodnie ze wskazówkami i przejdź dalej. Idź do komory z wahadłem. Darrel daje się złapać.
VIC:
- Otwórz drzwi (2,4,5,6 powyżej i 1,2,5 poniżej). Popchnij dźwignię.
- Zabierz z powrotem metalową gwiazdę. Użyj medalionu na lwim pysku w pomieszczeniu, gdzie leży martwy Duke.
- Obejrzyj jego trupa. Skorzystaj z klatki schodowej. Pociągnij dźwigienkę.
Idź do laboratorium Zegarmistrza i zabierz świeczkę. Użyj świeczkę na palniku. Użyj także zapalniczkę na świecy. Użyj metalową gwiazdę na wosku. Użyj fiolki na formie. Zabierz woskową gwiazdę.
- W pomieszczeniu, gdzie leży martwy Duke, użyj metalowej gwiazdy i woskowej gwiazdy na otworach.
- Przeczytaj papirus. Użyj niebieską, zieloną i żółtą fiolkę.
- Obejrzyj ciało Krenn'a. Użyj kluczyków na kajdankach. Jeśli zrobiłeś wszystko tak, jak to jest opisane w powyższym rozwiązaniu powinna właśnie wybić godzina 22:50.
KONIEC
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości