
Toż to był złom. Mniejsza o moje odczucia, co to telefonu, tym bardziej nie będe się dzielić z Wami tym, co mnie kierowało przy jego kupnie, tak czy siak - chciałam tę umowę zerwać, gdyż mam tę możliwość w ciągu 10 dni od otrzymania telefonu. Przedstawiono mi taki plan działania:Do tychże gości wysłać telefon wraz z umową i wyraźnym sygnałem rezygnacji z niej:
UPC Maksimum spółka z.o.o. HOLDING S.K.A.
Magazyn Call Center
Tam mam zadzwonić, poprosić o przysłanie kuriera, który ma im to zawieźć i - koniec sprawy.
Obecnie nie wiem, GDZIE mam dzwonić, kobitka z Plusa numeru nie znała, dzwoniłam do Biura Obsługi Klienta w UPC, niestety nie mogę dojść, czym niby miałby być numer identyfikacyjny na umowie, nic takiego nie mogłam znaleźć.
EH!
Baba potrzebuje chłopa, tyle.
Czy ktoś może był w takiej sytuacji?
Ciekawi mnie też, ile miałaby kosztować taka usługa.
