kamiledi15 napisał(a):na przykład piszę dużymi literami Rozdział 1, pod spodem chcę zrobić dwa entery przerwy.
Coś się uparł na te "entery"???
Stosuj nagłówki oraz przerwy pomiędzy wierszami (6- lub 12 pktowe). Zapomniałem nazwy w Wordzie, bo siedze na linuchu.
Do tego dziwię się ludziom piszącym prace, czemu nie stosują stylów. Ułatwia to pracę, nagłówki i numerowanie nagłówkowe ułatwia życie (spis treści). Więc zacząłbym tak:
1. Pisanie pracy (znany konspekt, co ma być ,ile itp.)
2. Ułożenie planu pisania
3. Pisanie pracy (tylko wstawianie przypisów (o ile konieczne) jak i zdjęć/rysunków).
4. Gy już koniec pisaniny - dopiero formatowanie całości.
5. Wydruk i oprawa pracy (o ile promotor żąda).
PS. Pomijam wprowadzanie poprawek, gdyż wiadomo, że one są konieczne
