przez Achitas 16 Maj 2014, 09:39
pisze tutaj jako , ze temat o grafice a mam zadanie z grafiki z ktorego został mi ostatni punkt do zrobienia a mianowicie musze sprawić , aby ta szachownica powiekszala sie 2X i stopniowo zmniejszała. Dziekuje xd
- Kod: Zaznacz wszystko
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Drawing.Drawing2D;
namespace WindowsFormsApplication35
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
Graphics g = panel1.CreateGraphics();
int x = 120, y = 70;
Point lewyGorny = new Point(x, y);
Size rozmiar = new Size(15, 15);
Rectangle prostokat = new Rectangle(lewyGorny, rozmiar);
try
{
using (LinearGradientBrush lgb = new LinearGradientBrush(prostokat, Color.Black, Color.Yellow, 45.0f))
{
using (LinearGradientBrush lga = new LinearGradientBrush(prostokat, Color.Pink, Color.White, 45.0f))
{
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.Y += 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X -= 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X -= 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X -= 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X -= 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.Y += 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.Y += 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X -= 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X -= 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X -= 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X -= 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.Y += 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lga, prostokat);
prostokat.X += 15;
g.FillRectangle(lgb, prostokat);
}
}
}
finally
{
g.Dispose();
}
}
private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
}
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
}
}
}
Edit: Podpis niezgodny z regulaminem (Mike)
Ty Jesteś Życiem, Szczęściem I Wiecznością... Słowem I Oddechem... Nigdy Nie Odchodź!
Najważniejsze jest, aby zachować poczucie humoru i zawsze być optymistą nawet w sytuacjach bez wyjścia - Bear Grylls podczas złamania kręgosłupa w 3 miejscach!