W temacie GSM jestem zupełnie zielony,więc prosiłbym użytkowników wyżej wymienionych telefonów o opinie którą komórkę kupić.

no popatrz sobie nawet na nią
 no popatrz sobie nawet na nią  mówi do Ciebie przeciez weź mnie
 mówi do Ciebie przeciez weź mnie  ;D pozdro
 ;D pozdro

i jestem zadowolony
 i jestem zadowolony  telefon genialnie sie prezentuje
 telefon genialnie sie prezentuje  L7 ma ... chyba wiesz co ma jeśli chcesz kupic
 L7 ma ... chyba wiesz co ma jeśli chcesz kupic  a motorola jest chyba raczej mniej awaryjna od sagemów
 a motorola jest chyba raczej mniej awaryjna od sagemów 

rastaD napisał(a):Telefon to nie cyfrówka -.- słabo doradziłes... widze ze sie kierujesz bajerami... jeśłi chcesz miec bajeracki telefon to kup sobie jakies chinskie zabawki z MP4 do szpanu... albo najlepiej MP5 bo jest nowszy -.- o ile jest takie coś wogóle .... Bierz motorole bo póxniej bedziesz załował ... pozdrawiam
 piszesz ciagle bierz bo jest fajna i tyle.
 piszesz ciagle bierz bo jest fajna i tyle. 

rastaD napisał(a):widze ze sie kierujesz bajerami
rastaD napisał(a):telefon genialnie sie prezentuje
 z Twojej wypowiedzi wynika, że w telefonie ważniejszy jest wygląd, niż to co jest w środku.
 z Twojej wypowiedzi wynika, że w telefonie ważniejszy jest wygląd, niż to co jest w środku.rastaD napisał(a):motorola jest chyba raczej mniej awaryjna od sagemów
rastaD napisał(a):jak ide gdzieś czy siedze nawet to nie odczuwam ze mam cegłe w kieszeni

rastaD napisał(a):a jak ktoś zobaczy ze masz L7 V3 albo inna motorole to juz inaczej na Ciebie patrzą
 , ale przyznaję, że
 , ale przyznaję, że rastaD napisał(a):Sagem nawet respektu nie budzi

rastaD napisał(a):a poza tym L6/7 nie śa własnie delikatne... wrażliwa na kurz tez nie jest ani na wilgoć bo to zadna pancerna nokia nie jest...
 Radze obeznac sie troche w temacie...

Fczas napisał(a):A i jeszcze jeden istotny minus Motoroli - brak T9

fluid napisał(a):Fczas napisał(a):A i jeszcze jeden istotny minus Motoroli - brak T9