 ja dziennie mam 2 000 - 4000 punktów premium dziś nawet będzie więcej, a free punktów tylko 300-400, a przelicznik jest ładny 1000 pkt premium - 1,17 euro
 ja dziennie mam 2 000 - 4000 punktów premium dziś nawet będzie więcej, a free punktów tylko 300-400, a przelicznik jest ładny 1000 pkt premium - 1,17 euro ja dziennie mam 2 000 - 4000 punktów premium dziś nawet będzie więcej, a free punktów tylko 300-400, a przelicznik jest ładny 1000 pkt premium - 1,17 euro
 ja dziennie mam 2 000 - 4000 punktów premium dziś nawet będzie więcej, a free punktów tylko 300-400, a przelicznik jest ładny 1000 pkt premium - 1,17 euro
 
	


 
	
Lukesh napisał(a):gorzej z collectorami - bo tego, to sie nie oplaca w ogole ciagnac ;p

 
	



 
	

 
	

 
	
 . Cala operacja trwala moze... 15-20 minut? Nie wiecej. Wystarczylo zadzwonic do supportu i porozmawiac z mila, pomocna pania ;p
. Cala operacja trwala moze... 15-20 minut? Nie wiecej. Wystarczylo zadzwonic do supportu i porozmawiac z mila, pomocna pania ;p
 
	


 
	

 bo miał najpierw kupić ode mnie, przelał, a tutaj zonk, bo trza mieć premium poitns, a ja free tylko
 bo miał najpierw kupić ode mnie, przelał, a tutaj zonk, bo trza mieć premium poitns, a ja free tylko 
	
 
 

 
	
 
	
Dear Customer #106xxxxx,
we hereby inform you that paragraph IV.(2) of our Terms of Use will be technically implemented and activated on 20. October 2009.
Premium Accounts whose files use more than 25 GB (25.000.000.000 Bytes) of storage will be subject to the file inactivity regulations, which effectuate the automatic deletion of inactive files. A file is inactive if it has not been downloaded for at least 90 days.
For Premium Accounts that use less than 25 GB of storage, the storage time for inactive files is unlimited.
If you do not agree to the Terms of Use, you are entitled to cancel the contractual relationship within a time limit of four weeks as of receipt of this notification. Should you not make use of your right of cancellation, the alterations are presumed to be accepted and become an effective integral part of the contract.
Best regards,
Support Team
RapidShare AG
Gewerbestrasse 6
6330 Cham
Switzerland
Tel: +41 41 748 78 80
Fax: +41 41 748 78 99
Web: http://www.rapidshare.com
Email: support@rapidshare.com 
  Teraz jak masz więcej niż 25 GB na premium to pliki nie pobrane przez 90 dni będą usuwane jak na collectors
 Teraz jak masz więcej niż 25 GB na premium to pliki nie pobrane przez 90 dni będą usuwane jak na collectors 

 
	
 ...chyba że się mylę?
 ...chyba że się mylę?  
  

 
	
stevenson napisał(a):chłopaki jak utworzyc konto collector na rs ???
obszukalem wszystko i nie mam pojęcia...


 
	
stevenson napisał(a):jezeli chodzi o remote z rs na rs to potrzeba konta premium ?


 
	
jackman napisał(a):Image


 
	

 
	
jackman napisał(a):RUM: Rapidshare Upload Manage


 
	

 
	
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości