Chciałbym kupić nową kartę graficzną i ma ona pamięć DDR3. Moja karta ma pamięć DDR, a Ram DDR/DDR2/SDRAM. Czy mogę kupić  kartę graficzną z pamięcią DDR3 i mi będzie działać wraz z pamięcią ? Czy jak mam karte AGP to będzie mi działała karta PCI-E
 Chciałbym kupić nową kartę graficzną i ma ona pamięć DDR3. Moja karta ma pamięć DDR, a Ram DDR/DDR2/SDRAM. Czy mogę kupić  kartę graficzną z pamięcią DDR3 i mi będzie działać wraz z pamięcią ? Czy jak mam karte AGP to będzie mi działała karta PCI-E  

Fajaf napisał(a):Witam, jestem trochę zielony w tych sprawach więc zadam pewnie dla wszystkich banalne pytanko Chciałbym kupić nową kartę graficzną i ma ona pamięć DDR3. Moja karta ma pamięć DDR, a Ram DDR/DDR2/SDRAM. Czy mogę kupić kartę graficzną z pamięcią DDR3 i mi będzie działać wraz z pamięcią ?
Fajaf napisał(a):mi będzie działać wraz z pamięcią ?

Fajaf napisał(a):Cross a jak sprawdzić czy karta ma AGP czy PCI-E ?
 oraz twoja plyta glowna nie ma PCI E(wiec twoja karta na PCI E nie bedize hasac) oraz ram na DDR2
 oraz twoja plyta glowna nie ma PCI E(wiec twoja karta na PCI E nie bedize hasac) oraz ram na DDR2

Fajaf napisał(a):I czy jak mam teraz kartę AGp i kupie sobie z PCI-E to mi będzie działać
Fajaf napisał(a):jak sprawdzić czy karta ma AGP czy PCI-E

gdyby nie Wy kupiłbym złą kartę
 gdyby nie Wy kupiłbym złą kartę  
 Hmm w evereście pokazuje mi, że mam :
  Hmm w evereście pokazuje mi, że mam :

Fajaf napisał(a):gdyby nie Wy kupiłbym złą kartę
Fajaf napisał(a):Proszę jeszcze o pomoc,

) Nie mogę znaleźć dobrej karty z AGP, np Radeon 1950GT albo GeForce 8600Gt lub GS. One są za 399 zł, ale maja PCI
 ) Nie mogę znaleźć dobrej karty z AGP, np Radeon 1950GT albo GeForce 8600Gt lub GS. One są za 399 zł, ale maja PCI  

, Antec NSK4000, LG L207WT

i wtedy bym kupił sobie
 i wtedy bym kupił sobie 
 plz
 plz 

wyżebrze od taty tą resztę kasy bo sam chce grać w wiedźmina
 wyżebrze od taty tą resztę kasy bo sam chce grać w wiedźmina