
Jeśli pojawia sie błąd z brakiem wpisu do książki telefonicznej, czyli Błąd 621,622,623,624,625 oznacza to uszkodzenie lub brak pliku rasphone.pbk w katalogu X:/Windows/system32/ras/ Jego kopia powinna znajdować się w katalogu X:/document and Setting/All Users/Dane Aplikacji/ Microsoft/Network/Connection/Pbk/ . W takim przypadku wystarczy przekopiować plik rasphone.pbk do katalogu z windowsem (X:/Windows/system32/ras/). Jeżeli takiego pliku nie będzie w systemie, to tworzymy pusty plik o nazwie rasphone.pbk i kopiujemy w odpowiednie miejsce. Jeżeli to nie pomożę wówczas proponujemy przeinstalowanie systemu.
Tylko teraz niestety wszystkie metody wypróbowałem, nie działa. System nie będę formatował gdyż stoi już 9 dni :cry: . Zainstalowałem nowe sterowniki do sagema (najnowsze jakie znalazłem). Tworzyłem nowe połączenia to samo. Jestem na tyle zdesperowany że myśle nad kupieniem sobie jakiegoś routera. Dodam że system xp sp2 pl, neostrada, sagem 800.
ps. Nie wiem czy to ważne ale ostatnio wyskoczył mi bs. Nie zpisałem bo szybko przeskoczyło ale z podglądu zdarzeń.
Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x000000d1 (0x00000008, 0x00000010, 0x00000000, 0xf9d35842). Zrzut zapisano w: C:\WINDOWS\MEMORY.DMP.
Aby znaleźć więcej informacji, zobacz http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi technicznej.
Prosiłbym o pomoc, może ktoś miał ten problem i sobie z nim poradził :).