


 
	
 Dziś w końcu udało mi się dodzwonić i powiedzieli mi, żebym sobie sam kupił modem bo oni i tak nie dojdą co się z nim stało xD nie śpieszy mi się za bardzo bo jesze internet mam od mojego poprzedniego dostawcy(który zapominiał mnie odłączyć:)), ale przydłoby się coś w końcu zrobić:D warto kłucić się jeszcze z nimi czy lepiej już samemu się zaopatrzyć we wszystko??
 Dziś w końcu udało mi się dodzwonić i powiedzieli mi, żebym sobie sam kupił modem bo oni i tak nie dojdą co się z nim stało xD nie śpieszy mi się za bardzo bo jesze internet mam od mojego poprzedniego dostawcy(który zapominiał mnie odłączyć:)), ale przydłoby się coś w końcu zrobić:D warto kłucić się jeszcze z nimi czy lepiej już samemu się zaopatrzyć we wszystko??

 
	
artix napisał(a):warto kłucić się jeszcze z nimi

 
	
 powiedzieli, że taki modem 20-30 zł więc w sumie żaden wydatek(+1,22 który za tamten zapłaciłem xD) więc jeżeli już to raczej dla samej idei bym walczył:P aha czy mógłbym ewnetualnie zerwać umowę ze względu na nie wywiązywanie się z niej??
 powiedzieli, że taki modem 20-30 zł więc w sumie żaden wydatek(+1,22 który za tamten zapłaciłem xD) więc jeżeli już to raczej dla samej idei bym walczył:P aha czy mógłbym ewnetualnie zerwać umowę ze względu na nie wywiązywanie się z niej??

 
	
 wiem ze to wiele osób ma dlatego sie pytam czy u kogoś już chodzi normalnie.
  wiem ze to wiele osób ma dlatego sie pytam czy u kogoś już chodzi normalnie.
 
	
 
nierównomierne kierowanie ruchu na punkty styku sieci. TP podłączała klientów Netii na najbardziej jeden obciążony z 3 punktów styku pomiędzy operatorami, podczas gdy 2 inne były zajęte w 20% lub wcale. Odbijało się to negatywnie na jakości świadczonej usługi.
• wprowadzanie w błąd przez TP - zwraca uwagę postawa TP, która tego samego klienta zapewniała, że w ciągu 3 dni jest w stanie podłączyć mu usługę neostrada tp a jednocześnie operatorów alternatywnych informowała, że brak jest możliwości technicznych uruchomienia usługi BSA. 
• brak wywiązywania się przez TP z terminów wynikających z umów podpisanych z operatorami BSA - tygodniowy termin na aktywację klienta nierzadko przeciągał się do 3 tygodni, przekraczany jest 48-godzinny termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje zgłaszane przez alternatywnych operatorów. Reklamacje rozpatrywane są przez TP na zasadzie "pierwsze przyszło, pierwsze wyszło", co powoduje, że starsze zgłoszenia reklamacyjne nie są na bieżąco obsługiwane i zalegają bez odpowiedzi,
 
	
 przysłali mi go dziś o 13
 przysłali mi go dziś o 13  :D narazie śmiga wszystko jak trzeba i z właściwym transferem:)
:D narazie śmiga wszystko jak trzeba i z właściwym transferem:)

 
	
 
	

 
	
 
	

 
	
rafi9-92 napisał(a):gdzie to podlaczyc
 

 
	
Marcin1991000
 


 
	


 
	
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości