Nie widzę tu żadnej infekcji.
1) Odinstaluj:
"Akamai" = Akamai NetSession Interface
"DSite" = Update for Image Editor
2) Użyj Adw-Cleaner z opcji USUŃ
http://www.programosy.pl/program,adwcleaner.htmlnajpierw kliknij na SCAN, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk CLEAN, to kliknij na niego.
Daj z tego raport.
3) Uruchom
OTLi w oknie [b]Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
[2013-05-04 17:46:16 | 000,000,000 | -HSD | M] -- C:\Documents and Settings\Łukasz\Dane aplikacji\wyUpdate AU
[2013-05-14 21:22:44 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\Łukasz\Dane aplikacji\OpenCandy
[2013-05-25 01:12:33 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\Łukasz\Dane aplikacji\eDownload
[2013-07-01 18:55:57 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\Łukasz\Dane aplikacji\DSite
[2011-01-20 18:19:03 | 000,000,000 | -HSD | M] -- C:\Documents and Settings\Łukasz\Dane aplikacji\.#
[2013-04-22 11:10:20 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BRoawsoe2save
[2012-03-16 16:09:55 | 006,114,217 | ---- | C] () -- C:\Documents and Settings\Łukasz\Dane aplikacji\data.dat
L:\-.exe
K:\-.exe
O16 - DPF: {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab (Reg Error: Key error.)
O16 - DPF: {8FFBE65D-2C9C-4669-84BD-5829DC0B603C} http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/polarbear/ultrashim.cab (Reg Error: Key error.)
O8 - Extra context menu item: Pobierz FlashGetem3 - D:\flashget\GetUrl.htm File not found
O8 - Extra context menu item: Pobierz wszystko FlashGetem3 - D:\flashget\GetAllUrl.htm File not found
O4 - HKLM..\Run: [ShowIcon_The Company_USB Storage Device v1.14e035] "C:\Program Files\USB Storage Device\shwicon.exe" -t"The Company\USB Storage Device v1.14e035" File not found
O4 - HKCU..\Run: [] File not found
O4 - HKCU..\Run: [Akamai NetSession Interface] C:\Documents and Settings\Łukasz\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Akamai\netsession_win.exe (Akamai Technologies, Inc.)
O4 - HKCU..\Run: [AVG-Secure-Search-Update_0913b] C:\Documents and Settings\Łukasz\Dane aplikacji\AVG 0913b Campaign\AVG-Secure-Search-Update-0913b.exe /PROMPT --mid 340f4fbf015844ce835faf9cdc6bdd79-cae3113e7f807a070ec90bc6a7871815d32c08cd --CMPID 0913b File not found
O4 - HKCU..\Run: [LiveSupport] "C:\Program Files\LiveSupport\LiveSupport.exe" /noshow /log File not found
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {C3CD744D-2FAE-4640-8297-16B5DA423104} - No CLSID value found.
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=: File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@pandonetworks.com/PandoWebPlugin: C:\Program Files\Pando Networks\Media Booster\npPandoWebPlugin.dll File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@ganymede/BOARDS,version=1.0: C:\Program Files\Ganymede\Plugins\BOARDS\NPBOARDS.dll File not found
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\DOCUME~1\UKASZ~1\USTAWI~1\Temp\GPU-Z.sys -- (GPU-Z)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\XP_NLITE.0\system32\drivers\EagleXNt.sys -- (EagleXNt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\XP_NLITE.0\system32\drivers\EagleNT.sys -- (EagleNT)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\XP_NLITE.0\system32\XDva399.sys -- (XDva399)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\XP_NLITE.0\system32\XDva398.sys -- (XDva398)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\XP_NLITE.0\system32\XDva391.sys -- (XDva391)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\XP_NLITE.0\system32\XDva390.sys -- (XDva390)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\XP_NLITE.0\system32\XDva387.sys -- (XDva387)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\XP_NLITE.0\system32\XDva385.sys -- (XDva385)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\Senfilt.sys -- (SenFiltService)
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w
Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom
OTL ponownie, tym razem kliknij
Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
4) Zrób log z
Farbar Service Scanner >
http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko).
5) Przeanalizuj dysk aplikacją >
SpaceSniffer i zobacz co zajmuje Ci miejsce na dysku