
Teraz natomiast nawet nie mogę zdalnie się na niego połączyć.
Niby loguje się zdalny pulpit ale jest tylko puste niebieskie tło nic więcej. Próbowałem na różne konta i cały czas to samo.
Co może mu dolegać? Jak uruchamiałem go zdalnie ponownie to zauważyłem, że bardzo długo się uruchamia około 10-15 min.
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 9f
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFFA80035B6700
BCP3: FFFFF80000BA0748
BCP4: FFFFFA80068792B0
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\062515-9968-01.dmp
C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\WER-49873-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Dodano Dzisiaj, 13:56:
Połączyłem się przez zdalny pulpit na inny serwer wszedłem przez vnc na docelowy serwer i udało mi się go ponownie uruchomić przez ctrl+alt+del i uruchom ponownie. Niestety sam napis zamykanie wyświetla się już około 5 min. Rozłączam się przez VNC łączę i cały czas to samo. Czyli już nawet widać w którym momencie proces uruchamiania ponownie się zawiesza.