to może sie rozwinąć, ale tak jak piszą Kjubus i Robert do tego dojdzie AI, fizyka, oświetlenie itd, a to już przejmuje bardziej GPU i CPU na swoje barki. Do tego pokaże tobie przykład :
Unreal Engine 3To jest film pokazujący MOC nowego odświeżonego engine'u EPIC'a, z tym, że na tym samym silniku chodzi przyszły Gears of War 3 na dokładnie tej ver. co widzisz, z tym, że do gry już dochodzi owa fizyka, oświetlenie, postacie, AI i wiele składowych, które tworzą całość czyli grę, mechanikę co powoduje, iż tak naprawdę EPIC musi użyć cięć wdrążyć w to wszystkie te aspekty co powoduje tak naprawdę zwiekszenie wymagań i tutaj wkracza optymalizacja - gdzie tną, pakują, skryptują, kopiują i co tylko aby ruszyło to i na przyzwoitym sprzęcie i na konsoli czy słabszych architekturach.
To co jest zaprezentowane przez ciebie, na taki efekt, jeszcze trochę będziemy musieli poczekać, może nie długo bo cząstki tych prac, ujżymy w różnych produktach, ale całość not gonna happen
