
 
	
Mateusz napisał(a):Jakbyś nie zauważył Hamilton nie jeździł w ubiegłym sezonie, a więc nie ścigał się w F1 na Michelinach
 
	
Kierowca musi zmienić swój styl jazdy

 
	

 
	
 Mild Seven Renault F1 Team
 Mild Seven Renault F1 Team
 Team McLaren Mercedes
 Team McLaren Mercedes
 Lucky Strike Honda Racing F1 Team
 Lucky Strike Honda Racing F1 Team
 Red Bull Racing
 Red Bull Racing
 BMW Sauber F1 Team
 BMW Sauber F1 Team
 Scuderia Toro Rosso
 Scuderia Toro Rosso
 
	
Mateusz napisał(a):Arrow Mild Seven Renault F1 Team
Arrow Team McLaren Mercedes
Arrow Lucky Strike Honda Racing F1 Team


 
	
Dlatego że FIA nie chciała żeby sponsorami były firmy z branży papierosowej

 
	
Mateusz napisał(a):podobno jest lepsze

 
	
 
 
 
 
  
 

 
	

 
	
guma166 napisał(a):RObson jak ruszy swoim stylu to wyprzedzi moze (C)Hamiltona albo Raikkonena tylko wydaje mi sie ze moze obejsc dwóch bo Robcio jest bardzo sprytny

 
	
Shooter napisał(a):Szkoda, ze Alonso sie nie zakfalifikował


 
	
Mateusz napisał(a):To nie jest tak jak w normalnym samochodzie, że jak zmienisz opony nie odczujesz różnicy.
Mateusz napisał(a): A jak każdy wie BMW obecnie nie ma polotu ani do Ferrari ani do Mclarena

 
	
mikstet napisał(a):Mateusz napisał:
A jak każdy wie BMW obecnie nie ma polotu ani do Ferrari ani do Mclarena
Jescze rok temu BMW w klasyfikacji konstruktorów walyczł z Hondą i przegrał, nie wspominając nawet o czołówce. A w tym? Coraz bardziej się zbliża... Prawdopodobnym jest, że zacznie niedługo wygrywać, a czemu nie?

 
	
W odróżnieniu od motoryzacji cywilnej, opony w Formule 1 poddawane są ogromnym obciążeniom. Samochody przyspieszają od 0 do 100 km/h w 2,6 sekundy. Tylne opony muszą przenieść moc 800 koni mechanicznych na asfalt w taki sposób, by koła nie wpadły w poślizg przy ruszaniu. Z drugiej strony przednie opony wykonują ciężką pracę podczas hamowania i skręcania. Przy hamowaniu z 200 km/h bolid F1 zatrzymuje się średnio na dystansie 55 metrów, a siły hamowania sprawiają, że obciążenie wzdłużne w przypadku opon dochodzi do 2,5 tony. W zakrętach przeciążenia są jeszcze większe, a opony muszą wytrzymać obciążenie poprzeczne rzędu 2,2 tony, a siły odśrodkowe sięgają 3,2 G. Nawet podczas jazdy po prostej na opony działa ogromna siła, generowana przez wytwarzające docisk aerodynamiczny skrzydła. Przy prędkości 320 km/h skrzydła dociskają samochód do toru z siłą 1,6 tony z tyłu i 1,1 tony z przodu. Docisk aerodynamiczny jest tak duży, że teoretycznie bolid F1 mógłby utrzymać się na suficie, jadąc do góry kołami, z prędkością niewiele większą od 150 km/h.
Np. Nick moze to bylo z winny bolidu Fernando ale w którymś z GP w pięknym stylu wyprzedał Alonso, to byl chyba bahrajn.
Jescze rok temu BMW w klasyfikacji konstruktorów walyczł z Hondą i przegrał, nie wspominając nawet o czołówce
A Ty skąd wiesz, jeździłeś takim bolidem?
 :D:D:D
:D:D:D  

 
	
Mateusz napisał(a):I to mają być opony jak każde inne tak?
Mateusz napisał(a):Co to ma do rzeczy? Ja nic nie wspominałem o postępie zespołu BMW. Jakby Williams nie rozstał się z BMW to pewnie już byśmy widzieli Kubice(jeżeliby jeździł) na podium kilka razy, a tak to pożyjemy zobaczymy. Mam nadzieje, że im się uda(BMW) przygotować tak bolid, żeby był taki szybki jak kilka lat temu BMW Williams

 
	
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości