




ostrzeżenia przed uszkodzeniem sprzętu
przemek11 napisał(a):komunikat że system boot cos tam
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:35:55, on 2006-10-14
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
C:\WINDOWS\system32\RaConfig2500.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Teamspeak2_RC2\TeamSpeak.exe
C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
C:\WINDOWS\Explorer.exe
C:\Program Files\Wapster\AQQ\AQQ.exe
E:\HLSW\hlsw.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\WinRAR\WinRAR.exe
C:\DOCUME~1\Ostry\USTAWI~1\Temp\Rar$EX00.013\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.onet.pl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime
O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [AQQ] C:\PROGRA~1\Wapster\AQQ\AQQ.exe
O4 - Global Startup: ATI CATALYST – pasek zadań.lnk = C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
O4 - Global Startup: RaConfig2500.lnk = C:\WINDOWS\system32\RaConfig2500.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{019D38FE-8D81-4C07-96A6-73E718AC9836}: NameServer = 10.0.2.1
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{019D38FE-8D81-4C07-96A6-73E718AC9836}: NameServer = 10.0.2.1
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{019D38FE-8D81-4C07-96A6-73E718AC9836}: NameServer = 10.0.2.1
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
Pojawił się problem i system windows zostanie zamknięty, aby zapobiec uszkodzeniu komputera.
KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR
Jeżeli po raz 1 widzisz ekran błedu stop. ponownie uruchom komputer. Jeżeli ten ekran pojawił się kilka razy wykonaj nastepujące kroki:
Upewnij się czy wszelki nowy sprzęt i oprogramowanie są poprawnie zainstalowane, poproś producenta sprzętu lub oprogramowania o wszelkie aktualizacje systemu windwos, które mogą być potrzebne.
Jeżeli problemy będą sie powtarzać wyłacz lub usuń wszelki nowy zainstalowany sprzęt i oprogramowanie. Wyłącz opcje pamięci system BIOS takie jak buforowanie
Informacje techniczne:
Stop: 0x0000007a (0xc0384c60, 0xc000000e, 0xe1318e8, 0x0ad6a880)
rozpoczynanie zrzucania pamięci fizycznej.
A co mi tam - jakoś mysleć mi się nie chce:
Stop 0x0000007A (KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR)
Komunikat ten, nazywany także Stop 0x7A, informuje o niemożności wczytania żądanej strony danych jądra z pliku wymiany do pamięci.
Interpretacja komunikatu
Komunikat ten zawiera następujące parametry:
Typ założonej blokady (wartość 1, 2, 3 lub adres PTE).
Kod statusu I/O.
Bieżący proces (wirtualny adres w przypadku typu blokady 3 lub PTE).
Adres wirtualny, którego odczytanie było niemożliwe.
Informacje o wszystkich możliwych kodach statusu znajdują się w pliku Ntstatus.h w Windows 2000 Device Driver Development Kit (DDK - patrz „Zasoby dodatkowe” na końcu rozdziału).
Rozwiązywanie problemu
Zazwyczaj przyczyną błędu 0x7A jest uszkodzony blok (sektor) w pliku wymiany, wirus, błąd kontrolera dysku lub awaria RAM. W innych przypadkach przyczyną może być wykorzystanie puli pamięci niestronicowanej lub wadliwy sprzęt.
Problemy związane z SCSI. Jeśli status I/O wynosi C0000185 i plik wymiany znajduje się na dysku SCSI, to należy sprawdzić okablowanie dysku i terminatory SCSI.
Wirusy. Należy sprawdzić, czy na komputerze nie ma wirusów. Stosowany program antywirusowy powinien być aktualny i przeszukać także sektor MBR. Wszystkie systemy plików Windows 2000 mogą zostać zarażone wirusami.
Uszkodzony blok. Kod statusu I/O równy 0xC000009C lub 0xC000016A zwykle oznacza, że dane nie mogą zostać odczytane z dysku z powodu uszkodzonego bloku (sektora). Jeśli powtórne uruchomienie systemu jest możliwe, to Autochk zostanie uruchomiony automatycznie i spróbuje zaznaczyć sektor jako uszkodzony. Jeśli Autochk nie poszukuje błędów na dysku twardym, to należy ręcznie uruchomić skaner dysku (Chkdsk /f /r) na partycji systemowej. Przed skanowaniem należy powtórnie uruchomić system. Jeśli błąd uniemożliwia uruchomienie systemu, należy uruchomić Chkdsk /r z Konsoli odzyskiwania (opisanej w rozdziale „Narzędzia i strategie rozwiązywania problemów”).
--------------------------------------------------------------------------------
Ostrzeżenie Jeśli partycja systemowa jest sformatowana jako FAT16, to uruchomienie narzędzia dyskowego, takiego jak Scandisk, z MS-DOS może spowodować utratę długich nazw plików używanych w systemie Windows 2000. W przypadku dysków Windows 2000 należy zawsze zastosować wersję Chkdsk przeznaczoną dla Windows 2000.
--------------------------------------------------------------------------------
Awaria RAM. Należy uruchomić narzędzia diagnostyki sprzętu dostarczone przez producenta systemu, zwłaszcza skaner pamięci. Informacje o tych procedurach powinny znajdować się w dokumentacji komputera.
Należy sprawdzić fizyczną instalację wszystkich kart adapterów, w tym modułów pamięci. Należy zapewnić czystość kontaktów kart adapterów za pomocą odpowiedniego sprzętu, dostępnego w sklepach elektronicznych. Jeśli dostępne jest skompresowane powietrze, to należy użyć go do oczyszczenia gniazda karty.
Przydatne może być także przeczytanie komunikatów zapisanych w dzienniku systemowym (dostępnym w Podglądzie zdarzeń) lub wyłączenie buforowania BIOS.
Firma Microsoft regularnie udostępnia zestawy Service Pack zawierające udoskonalenia produktu i rozwiązania problemów. Zalecane jest instalowanie wszystkich nowych zestawów Service Pack. Aby sprawdzić, który Service Pack jest aktualnie zainstalowany na systemie, należy uruchomić winver i otworzyć okno dialogowe Windows 2000 – informacje. Informacje o instalacji najnowszego Service Pack znajdują się na końcu tego rozdziału pod hasłem „Zasoby dodatkowe”.
Oprócz zestawów Service Pack Microsoft udostępnia bieżące aktualizacje nazywane hotfix, mające na celu rozwiązanie określonego problemu. Instalacja hotfix jest zalecana tylko w przypadku występowania problemu, który hotfix ma rozwiązać. Zestawy Service Pack zawierają wszystkie aktualizacje typu hotfix wydane od momentu wydania poprzedniego Service Pack. Informacje o zainstalowanych aktualizacjach tego typu nie są dostępne w winver. Więcej informacji znajduje się na końcu tego rozdziału pod hasłem „Zasoby dodatkowe”.
Jeśli powyższe sugestie nie pomogą rozwiązać problemu, to należy oddać płytę główną do serwisu w celu przeprowadzenia testów diagnostycznych. Przyczyną błędu może być fizyczne uszkodzenie lub wadliwy komponent płyty głównej.
Więcej informacji o błędzie Stop 0x7A znajduje się w Microsoft Knowledge Base – należy podać słowa kluczowe winnt i 0x0000007A.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości