A jakiegoś spadku wydajności internetu nie zauważyłeś?
Gdy połączenie z siecią jest bardzo wolne, ma duże opóźnienia lub przestało działać - należy wtedy sprawdzić, jak otwierają się inne witryny.
Jeśli masz internet z Neostrady.Uruchom przeglądarkę Internet Explorer i wejdź kolejno w: opcje Internetowe --> Połączenia --> ustawienia Sieci LAN i odznacz:
Automatycznie wykryj ustawieniaJeśli nie pomoże to zmień DNS-y na:
194.204.159.1 i
194.204.152.34 (wchodzisz w połączenia sieciowe, naciskasz prawym przyciskiem myszy na Twoje połączenie, właściwości, najeżdżasz na: Protokół internetowy (TCP/IP) i klik na właściwości, na dole masz: Użyj następujących serwerów DNS, tam je zmieniasz)
miałem wyłączonego antywirusa
rozumiem, że firewalla też wyłączyłeś?
Problem może być spowodowany nie nieprawidłowo działającą usługą
Usługa inteligentnego transferu w tleWejdź w:
Start--> Uruchom -->wpisz:
Services.msc znajdź tą usługę, zatrzymaj ją i uruchom ponownie, naciśnij na nią prawym przyciskiem myszy, wybierz
właściwości i ustaw sposób uruchamiania:
automatyczny. Zrestartuj komputer.
Możesz też spróbować uruchomić Tryb Awaryjny z Obsługą sieci i spróbować aktualizować.
Mamy łańcuchy w głowach, nie na tętnicach.