
Jakie to są problemy? Po (jakimś) czasie pracy, cała sieć (oparta na routerze ADSL Pentagram) traci kontakt z DNSami. Telefony VOIP, mające odnawiać połączenie z SIP, głupieją, raz kontakt łapią, raz nie. Strony www na komputerach nie wchodzą (wcześniej otwarte strony działają, tzn. da się nawigować po podstronach). Tak samo skype, miranda łącząca się z komunikatorami po adresach IP - bez zarzutu. Sytuację (do następnego "zwisu DNS") załatwia restart sesji PPP / restart modemu/routera. Próbowałem zmieniać ustawienia DNS zarówno w Comodo, w moim komputerze (możliwe, że "sieje" po sieci?) oraz w samym routerze (dałem nawet na jakiś czas DNSy z mojej serwerowni). Nie pomaga nic. Technicy Orange też są bezradni... Jakieś sugestie uzytkowników Comodo? Miał ktoś podobne problemy?
P.S. Co ciekawe, zauważyłem że pomimo cyklicznego sypania się połączenia (DNS) podczas mojej pracy na komputerze, rano reszta sieci (bez mojego komputera) chodzi stabilnie. Co jakby dodatkowo przesuwało potencjalną winę w stronę Comodo/mojego PC a nie w kierunku Orange.