Sory ze pisze o tym tutaj ale ludzie na forum wydają mi sie bardziej inteligentni niz na forum motojakimś;p
mam problem bo chce pod GOLFA II na gas podłączyc to
http://www.shopgaz.pl/img.php?id=903
Jest to urządzenie elektroniczne przeznaczone do zmiany (zwiększenia) kąta wyprzedzenia zapłonu silnika pracującego na gazie. Wariator JOCKER-N (AE 549N) włącza się w obwód wysokiego napięcia układu zapłonowego - przeznaczony jest do samochodów z modułem zapłonu, cewką i rozdzielaczem. Czas spalania mieszaniny powietrzno - gazowej (LPG lub CNG) jest dłuższy niż czas spalania mieszanki powietrzno-benzynowej, i z tego powodu zapłon mieszanki przy zasilaniu gazem powinien wystąpić od kilku do kilkunastu stopni wcześniej niż ma to miejsce na benzynie. Po zainstalowaniu wariatora wyprzedzenia zapłonu uzyskuje się takie korzyści jak: lepsze przyspieszanie i bardziej dynamiczną jazdę na gazie , mniejsze zużycie paliwa gazowego, zmniejszenie ryzyka powstawania wybuchów powrotnych (w instalacjach I-ej i II-ej generacji). Wariatory wyprzedzenia zapłonu należy stosować szczególnie w instalacjach zasilania CNG.
czy moze ktoś mi coś powiedziec jak to zrobic?? bardzo bym był wdzieczny:D
ps. prosze administracje o nie zamykanie tematu.
pozdro!