Składasz reklamację tam gdzie nadawałeś.
Niekoniecznie.
Idziesz na kazdy inny UP i wypelniasz druk reklamacji. Oczywiscie jak nie masz potwierdzenia to lipa!
Oni ten druk wysla do tego UP z ktorego nadales. Mi zgubili przesylke pobraniowa. W tym druku reklamacji kazali zanzaczyc ile chce zwrotu

oczywiscie pozniej nie mialo to zadnego znaczenia

Czekasz jakies 2-3 tygodnie aby dostac pismo ze potrzebuja dodatkowo miesiac na wyjasnienie.
Mi oddali pieciokrotność kwoty jaka zaplacilem za przesylke (5 x 9zl oczywiscie - oplata za przekaz pieniazny) Ogolnie bylem w plecy
Mojemu bratu jak kiedys zgubili wazna przesylke to wyslali na pocieszenie

jakis fajansiarski kalendarz na caly rook!
[ Dodano: Dzisiaj o 18:28 ]
PS W zadnym UP nie potrafili mi wyjasnic jak sie odbywa reklamacja. Kazdy mowil do innego

Ot i cala Poczta Polska
