
nie idzie ich wysłać i wyskakuje takie okienko

Proszę o pomoc
kokos0 napisał(a):Proszę o pomoc
Możliwości zaradzenia problemowi są dwie:
- zmiana serwerów poczty w konfiguracji programu pocztowego na właściwe (zazwyczaj człon po @ w adresie e-mail) - czyli
sprobuj w 'nazwie uzytkownika' wpisac caly adres email a nie tylko sam login.
- kontakt z działem obsługi klienta producenta oprogramowania antywirusowego.
za hosting.onet.pl/3546,1223,2,14,pomoc.html
proponuje rozwiązanie pierwsze - na innym forum pomogło
kokos0 napisał(a):nawet instalowałem the bat i mozille thunderbird i to samo się dzieje
"jesli serwer nie odpowiada przez 5 sekund zerwij połączenie (przy pobieraniu dużych plików jest większe prawdopodobieństwo, że połączenie moze się rwać - w końcu duże pliki pobierają się dłużej)"
"Thunderbird 1.0.x należy zainstalować rozszerzenie about:config i pozmieniać na wyższe wartości z timeout"
W tej chwili poczta wychodząca jest zablokowana za rozsyłanie
spamu.Proszę o przeskanowanie sobie systemu operacyjnego programami
antywirusowymi itp. i powiadomienie nas że komputer jest "zdrowy" wtedy
poczta wychodząca zostanie włączona
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości