
artix napisał(a):warto kłucić się jeszcze z nimi
nierównomierne kierowanie ruchu na punkty styku sieci. TP podłączała klientów Netii na najbardziej jeden obciążony z 3 punktów styku pomiędzy operatorami, podczas gdy 2 inne były zajęte w 20% lub wcale. Odbijało się to negatywnie na jakości świadczonej usługi.
• wprowadzanie w błąd przez TP - zwraca uwagę postawa TP, która tego samego klienta zapewniała, że w ciągu 3 dni jest w stanie podłączyć mu usługę neostrada tp a jednocześnie operatorów alternatywnych informowała, że brak jest możliwości technicznych uruchomienia usługi BSA.
• brak wywiązywania się przez TP z terminów wynikających z umów podpisanych z operatorami BSA - tygodniowy termin na aktywację klienta nierzadko przeciągał się do 3 tygodni, przekraczany jest 48-godzinny termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje zgłaszane przez alternatywnych operatorów. Reklamacje rozpatrywane są przez TP na zasadzie "pierwsze przyszło, pierwsze wyszło", co powoduje, że starsze zgłoszenia reklamacyjne nie są na bieżąco obsługiwane i zalegają bez odpowiedzi,
rafi9-92 napisał(a):gdzie to podlaczyc
Marcin1991000
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości