mam następujący problem : mam od niedawna kamerke Logitech QuickCam Messenger i mimo wielu prób i zmian ustawień obraz nadal jest fatalny u odbiorcy. nie jest tak źle gdy robię samotest = quick capture, ale gdy ktoś mnie odbiera widzi obraz niewyraźny, prawie cz/b lub jakieś brunatne kolory. facet z punktu sprzedaży mówi że to prawdopodobnie wina szybkości stałego łącza, natomiast inna osoba upiera się przy twierdzeniu, że jest prawdopodobnie wada USB, jednakże przedtem na tym samym porcie chodziła mysz i nie było żadnych problemów. dodatkowo jeszcze wczoraj inny ekspert powiedział mi że to dlatego iż provided nie ma NATu i dopiero pod koniec miesiąca ma sie to zmienić, jednakże osoba sprawdzająca mój IP znalazła mnie jako użytkownika "za NATem" - jest on tam zatem czy nie? jak to sprawdzić? kto tu kogo robi w bambooko? kamerka jest nowa, komputer ma 704 RAM i procek Duron 1.6, więc to nie kwestia parametrów. czy sprzedano mi wadliwą kamerke, czy mam beznadziejne łącze czy też może właśnie port USB się rozsypał. jak sprawdzić co właściwie jest nie tak. jakiekolwiek zmiany ustawień kamerki nie robią żadnej różnicy (no, czasami obraz jest jeszcze gorszy). nie wiem czy ma sens załączanie tu zrzutu, gdyż to u innych jest fatalny obraz, u mnie jeszcze udaje mi się rozróżnić siebie od mojej papugi. jeśli ktoś wie bardzo proszę o wsparcie