
Neostrada działa , jednak gdy włączę Azureusa to po jakimś czasie (15min.-30min.)transfer spada do zera tak jakby (martwe połączenie),a po krótkiej chwili następuje przerwanie połączenie ADSL,modem jest cały czas zsynchronizowany przy ponownych próbach połączenia poprzez Dial-up wyskakuje cały czas błąd 721 (komputer zdalny nie odpowiada) ,w momencie gdy zrestartuje modem połączenie następuje od razu.zgłaszałem do TPSA-zmienili port,wymieniłem modem na nowy,linia telefoniczna sprawna (parametry w porządku) ,przeinstalowałem system,próbowałem ze sterownikami tpsa oraz najnowszymi ze strony sagema,modem przełączałem we wszystkie gniazda USB i cały czas to samo.
mam zainstalowany program Cfoossped
posiadam modem sagem f@st 800
Płyta główna ASUS P5VD2-VM P4M900 SATA2 GBLAN RAID VGA uATX
proszę o pomoc
pozdrawiam