nie potrafie znaleźć darmowego programu który byłby za darmo
---------------------------------------------------------------------------------------
sprawdź czy na systemie jest system

ja nie mam TV
 ja nie mam TV 

) awarią -  http://niebezpiecznik.pl/post/vectra-8-dniowa-awaria-internetu/
 ) awarią -  http://niebezpiecznik.pl/post/vectra-8-dniowa-awaria-internetu/ 

ToServeAndProtect napisał(a): w TV to po pierwsze czy warto płacić więcej za jakieś kanały których nie będziesz oglądać.
w internecie to jak szybki jest ci potrzebny.
 No ale ja np. jak u niego jestem to przeglądam wszystkie programy jakie mogę
 No ale ja np. jak u niego jestem to przeglądam wszystkie programy jakie mogę  Więc kanałów chciałabym mieć dużo. Właściwie nie znam się zbytnio na szybkości netu, nie wiem jak duży ma ona wpływ na działanie stronek. W ofercie vectry, którą przeglądałam jest 30Mb/s...przy tylu nie powinien mi się zacinać internet nie?
 Więc kanałów chciałabym mieć dużo. Właściwie nie znam się zbytnio na szybkości netu, nie wiem jak duży ma ona wpływ na działanie stronek. W ofercie vectry, którą przeglądałam jest 30Mb/s...przy tylu nie powinien mi się zacinać internet nie? 

aktualnie standardem jest dzisiaj 10Mb/s. Jeśli jesteś zwykłym użytkownikiem internetu, nie pobierasz masowo filmów, gier, programów czy muzyki to 10Mb spokojnie wystarczy do wszystkiego, nawet do oglądania filmów na YT.
 aktualnie standardem jest dzisiaj 10Mb/s. Jeśli jesteś zwykłym użytkownikiem internetu, nie pobierasz masowo filmów, gier, programów czy muzyki to 10Mb spokojnie wystarczy do wszystkiego, nawet do oglądania filmów na YT.

I to nawet sporo, codziennie ze 2 seriale i jakiś film. Już się bałam, że 30 Mb to będzie za mało a tu proszę. Dziękuję bardzo za wyjaśnienia i pomoc!
 I to nawet sporo, codziennie ze 2 seriale i jakiś film. Już się bałam, że 30 Mb to będzie za mało a tu proszę. Dziękuję bardzo za wyjaśnienia i pomoc!