
Zakupiłem u nich dysk seagate SATAII 300gbI niestety uległ uszkodzeniu i chciałbym wysłać go do servisu a że mieszkam dosyć daleko wizyta osobista raczej nie wchodzi w grę. Więc tak:
1 Na ich stronie (proline.pl) jest podany formularz "zgloszenie reklamacji" i jak go wypełnię to wydrukowany spakować do paczki z dyskiem czy plik wysłać emailem ponieważ osobiście raczej nie doręczę.
2 Karte gwarancyjną od dysku skserować, czy orginał wysłać z dyskiem czy może zeskanować i wysłać na emaila
3 Na kogo koszt wysyłać paczkę (oczywiście tylko kurierem) np. w komputroniku na ich koszt się wysyła więc chciałbym się upewnić.
4 Dysk trzeba zapakować metalizowanej folii, to czyli ta w którą jest zapakowany jak kupi się nowy dysk?
5 I ostatnie pytanie dotyczące numeru RMA jak go zdobyc, ponieważ na stronie napisane jest ze bez niego paczka nie zostanie przyjęta do servisu (a w jaki sposób zdobyć to już nie napisali).
Prosił bym o pomoc ponieważ skontaktowanie z nimi graniczy z cudem, a chciałbym jaknajszybciej wysłać twardziela.
Z góry wielkie dzieki za pomoc.