 <=== WWW
 <=== WWW 
 
	


 Już słyszałem jak Scania R440 paliła pod 36-40 litrów na niemieckich autostradach, gdzie spokojną normą na płaskich terenach i z palnym ładunkiem to od 27-32 L/100km. Po zmianie kierowcy zmieniło się również spalanie
 Już słyszałem jak Scania R440 paliła pod 36-40 litrów na niemieckich autostradach, gdzie spokojną normą na płaskich terenach i z palnym ładunkiem to od 27-32 L/100km. Po zmianie kierowcy zmieniło się również spalanie  

 
	
 <=== WWW
 <=== WWW 
 
	
CSI254 napisał(a):żre ropę strasznie..
 
  
 


 
	
kajtekjr napisał(a): palić ok 5L/100


 
	
(Teus) napisał(a):Tyle pali mój skuter przy spokojnej jezdzie
 Teraz powoli wchodzi III-generacja wtryskiwaczy CR, które charakteryzują się jeszcze większą precyzją i podobno większą nie zawodnością choć to się okaże dopiero za kilka lat kiedy zaczną się psuć te nowe auta
 Teraz powoli wchodzi III-generacja wtryskiwaczy CR, które charakteryzują się jeszcze większą precyzją i podobno większą nie zawodnością choć to się okaże dopiero za kilka lat kiedy zaczną się psuć te nowe auta 



 
	
(Teus) napisał(a):Tyle pali mój skuter przy spokojnej jezdzie


 
	
Robert napisał(a):1.4hdi
 
 Robert napisał(a):dobre paliwo to ciągnie równo ze słabszymi beemkami.


 
	
powiem ci, ze ja widze roznice. jako, ze moj stary dieselek jest dosc odporny, lalem juz do niego nawet BIO100 z orlena (olej rzepakowy):P. ogolnie czuc bylo roznice w mocy (nieduza, ale wyczuwalna). spalanie tez szlo o ok 0.5L w gore, ale poki byl znacznie tanszy od zwyklej ropy, to go tankowalem. teraz z kolei zalalem juz po raz drugi nowym paliwem shella "fuel save" (ktore zastapilo zwykly olej napedowy) i mimo zapewnien w reklamach np. na stronie "oszczednosci do 1L na baku" wyciagnalem znacznie wiecej, bo zamiast 5,5-5,6 spalil mi 5,05L/100. teraz mam drugi bak, zobaczymy jak bedzie. fakt, ze ja go raczej nie cisne (zasadniczo nie widze sensu, zeby spalac wiecej paliwa, a byc na miejscu o 20-30 sekund szybciej):P, ale tez nie jestem zawalidroga;)kajtekjr napisał(a):Nie wiem jak u Ciebie, ale ja nie widzę żadnej różnicy miedzy zwykłym dieslem shell'a czy orlena, a V-Powerem Diesel, Vervą Diesel, BP Ultimate Diesel
 <=== WWW
 <=== WWW 
 
	
kajtekjr napisał(a):Nie wiem jak u Ciebie, ale ja nie widzę żadnej różnicy miedzy zwykłym dieslem shell'a czy orlena, a V-Powerem Diesel, Vervą Diesel, BP Ultimate Diesel


 
	
 ale nigdy nie mialem w/w problemow z pomaranczowa kontrolka awarii silnika. Moze tez dlatego ze moje juz 10 letnie auto ma w tej chwili autentyczny przebieg 70 tys kilometrow, a ja znam jego historie praktycznie cala bo autko bylo w rodzinie od momentu gdy pyklo 6 tys na liczniku i pewna austryjaczka zatrzymala sie na czims bagarzniku
 ale nigdy nie mialem w/w problemow z pomaranczowa kontrolka awarii silnika. Moze tez dlatego ze moje juz 10 letnie auto ma w tej chwili autentyczny przebieg 70 tys kilometrow, a ja znam jego historie praktycznie cala bo autko bylo w rodzinie od momentu gdy pyklo 6 tys na liczniku i pewna austryjaczka zatrzymala sie na czims bagarzniku 


 
	
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości