Witam
W ostatni poniedzialek (20.09.2010) robilem z konta firmowego w banku PEKAO SA dwa przelewy do banku PKO BP. Jeden z nich doszedl we wtorek natomiast drugi nie doszedl do dzisiaj. Z tego co sie domyslam chyba ja albo kobieta w banku PEKAO SA (pani w okienku) pomylila sie we wpisywaniu numeru konta odbiorcy. Mam pytanie - czy po wpisaniu przez ta "Pania w okienku" numeru konta wyswietla sie jej nazwa posiadacza tego konta, i czy taka informacje moze mi udzielic (informacje o posiadaczu) jesli widzi, ze nazwa odbiorcy na druku przelewu i nazwa, ktora jej sie pokazuje (o ile wlasnie sie pokazuje) sa rozne? Czy moze mi np. powiedziec, ze te dane sie nie zgadzaja? Bo wtedy wiedzial bym, ze musze skorygowac ten numer konta a w tym przypadku nie wiedzialem (Pani nic nie powiedziala) i przelew poszedl chyba do zlej osoby.
Prosze o pilna odpowiedz bo nie wiem czy i jak skladac reklamacje.
Pozdrawiam