przez kahoona 22 Gru 2006, 22:46
michalpl - a weź oficjalnie listem poleconym zgłoś reklamację usługi dostarczania sieci - bo normalnie robią Cię w balona. Napisz w reklamacji, że sprawdzałeś możliwość połączenia także na linuksie (wersji live! CD, gdzie wirusów BYĆ NIE MOŻE) - i jest dokładnie to samo, zatem wina jest po ICH stronie.
Jesteś na współdzielonym łączu. Siedzi na tym łączu np. 20 ludzików.
A powinno - zgodnie z umową, którą podpisałeś - być podpiętych maksymalnie 10 (bez Ciebie) - tylko taka ilość zapewni Ci transfer określony w umowie.
Jeśli przeprowadzisz analizę szybkości transferu i z wykresem w ręku pójdziesz do Fachowców - okaże się, że serwery (nie u nich, rzecz jasna) są przeciążone i dla tego okresowo "zanika" możliwość połączenia.
Bla, bla bla - "nie nasza wina", rzecz jasna.
Można przecież ustawić przydziały łącza - ale to nie jest w ICH interesie - bo zamiast kasować od 20, będą kasować tylko od 10 ludzi.
Czyli - zgłosić reklamację, zażądać obniżenia należności za dany miesiąc, wysłuchać tłumaczeń, zaznaczyć w następnej reklamacji, że tracisz z powodu "usterek" kasę, nie możesz łączyć się z bankiem, przesyłać ważnych jak diabli danych - i z tego powodu żądasz od nich odszkodowania (dodatkowo).
Bo inaczej - tak już zostanie i się utrwali.
...no to żegnam... i kropka.