filip.ludwik napisał(a):i powinna sie lepiej kręcić on redeona
fluid napisał(a):a przewaga radeona jest 256mb ramu
Radeon X1600 Pro Sapphire 256 MB DVI + TV LiteBox (AGPx8
cloudjubei napisał(a):bo Radeony to śmiecie
cloudjubei napisał(a):adeony to śmiecie
UltraShadow II
Vertex Shader 3.0
silnik CineFX 3.0
Pixel Shader 3.0+
nView Multi-display Technology
Intellisample 3.0
High-Precision Dynamic-Range
DVC (Digital Vibrance Control)
128-bit High-Precision Graphics
Vertex Shader 3.0
Pixel Shader 3.0+
FullStream
Avivo Video
fluid napisał(a):przewaga radeona jest 256mb ramu
DeadOrAlive napisał(a):z czystym sercem polecam GF
cloudjubei napisał(a):No to własnie ta DUŻA różnica
DeadOrAlive napisał(a):w zasadzie nie przekłada sę wcale).
Amistad18 napisał(a): w ostatnim chipie był test graficznych
cloudjubei napisał(a):gdyż gra jest napisana pod radka
fluid napisał(a):wiecej tekstur moze sie zalaowac do pamieci przez co czas doczytywania i uruchamiani gry sie skraca
DeadOrAlive napisał(a):To duża różnica w liczbie MB, ale czy ktoś wie jak ta róznica przekłada się na działanie karty? Nie sądzę......![]()
(w zasadzie nie przekłada sę wcale).
Amistad18 napisał(a):okazuje się że więcej pamięci wcale nie oznacza lepszej wydajności, czasami może być nawet gorzej
filip.ludwik napisał(a):mo troszke wyższe taktowanie pamięci i powinna sie lepiej kręcić on redeona
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości