przez kjubus 21 Lut 2010, 00:33
Mikou@j, ma racje - 3d analyze bylo uzywane do "oszukiwania" w kwestii shaderow.
lamer, pamietam tez ze w gta3 dalo sie plynnie grac na minimum na GF2MX 64mb (takowego posiadalem). i kumpel kiedys odpalil gre na procku 600mhz, 64mb ram i bodaj rivie tnt 2 16mb. naprawde, nie warto - gra rznela jak cholera. choc mozesz zawsze sprobowac poszukac pewnych nieoficjalnych patchy, ktore wycinaja duzo efektow... btw, ile twoj komp ma lat? z 10? nie czas na upgrade/wymiane?
Dodano 21.02.2010 00:33:17:
Mikou@j, ma racje - 3d analyze bylo uzywane do "oszukiwania" w kwestii shaderow.
lamer, pamietam tez ze w gta3 dalo sie plynnie grac na minimum na GF2MX 64mb (takowego posiadalem). i kumpel kiedys odpalil gre na procku 600mhz, 64mb ram i bodaj rivie tnt 2 16mb. naprawde, nie warto - gra rznela jak cholera. choc mozesz zawsze sprobowac poszukac pewnych nieoficjalnych patchy, ktore wycinaja duzo efektow... btw, ile twoj komp ma lat? z 10? nie czas na upgrade/wymiane?
<=== WWW Aristo Prestige 1700 - Centrino Duo 2.2GHz, 1*2GB DDR2 667 + 1*1GB DDR2 667, GF 8600M GS 256MB+turbocache (max 512), Win 7 Professional x64 //PlayStation 4 500GB + LG 37LH3000nie pomagam przez PW/GG/E-MAIL! masz klopot? pisz na forum.