
[ Dodano: Dzisiaj o 19:48 ]
poinsatalowałem jeszcze kilka innych wersji i tez sie zacina
dresik napisał(a):congif do najlepszej grafy


r_mmx "1"
r_sse "1" 
r_sse2 "1" 
r_3dnow "1" 
voice_dsound 0 
mat_forceaniso "0" 
mat_trilinear "0" 
mat_bumpmap "0" 
mat_specular "0"
mat_fastnobump "1"
mat_fastspecular "0" 
mat_compressedtextures "1" 
mat_picmip "2"
r_renderoverlayfragment "0" 
r_decal_cullsize "5" 
r_drawflecks "0" 
mat_texturelist_directories "0" 
mat_texture_list_all "0" 
mat_texturelist_files "1" 
mat_debugdepth "0"
mat_debugdepthmode "0" 
r_worldlights "0.9"
mat_showlightmapcomponent "0" 
g_ragdoll_fadespeed "10"
cl_ragdoll_collide "0" 
cl_ragdoll_physics_enable "0" 
r_teeth "0" 
r_lod "0"
r_rootlod "7"
r_modellodscale "0.1"
cl_minmodels 0
cl_min_ct 2
cl_min_t 2 
mat_antialias "0"
fps_max "400" 
mat_vsync "0"
mat_forcehardwaresync "0"
mat_monitorgamma "1.6"
mat_reducefillrate "1"
r_fastzreject "1"
cl_forcepreload "1"
mat_envmaptgasize "16" 
mat_envmapsize "32" 
mat_filterlightmaps "0"
mat_hdr_enabled "0"
mat_hdr_level "0"
mat_disable_bloom "1"
mat_bloomscale "0"
mat_bloomamount_rate "0"
mat_autoexposure_max "0"
mat_autoexposure_min "0" 
muzzleflash_light "0" 
cl_c4dynamiclight "0" 
r_dynamic "0"
r_maxdlights "0" // (orig. 32) 
r_maxnewsamples "0"
r_minnewsamples "0" 
r_maxsampledist "0" 
r_occlusion "0"
mat_fastspecular "1"
r_shadows "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_shadowmaxrendered "1"
r_lightaverage "0" 
r_worldlightmin "1" 
r_PhysPropStaticLighting "0" 
r_forcewaterleaf "0" 
r_waterforceexpensive "0" 
r_waterdrawreflection "0"
r_waterdrawrefraction "0"
r_waterforcereflectentities "0" 
mat_wateroverlaysize "16"
mat_clipz "0"
r_cheapwaterend "0.1"
r_cheapwaterstart "0" 
cl_show_splashes "0" 
r_drawbatchdecals "1" 
r_decals "50" 
mp_decals "50" 
r_drawmodeldecals "1"
r_maxmodeldecal "50"
r_spray_lifetime "1" 
cl_ejectbrass "0" 
rope_smooth "0"
rope_averagelight "0" 
rope_wind_dist "0" 
rope_subdiv "0" 
rope_shake "0"
rope_collide "0" 
cl_phys_props_max "0" 
props_break_max_pieces "-1" 
r_eyeglintlodpixels "0" 
r_eyeshift_x "0" 
r_eyeshift_y "0" 
r_eyeshift_z "0" 
r_eyegloss "0" 
r_eyemove "0" 
r_eyesize "0" 
r_eyes "0" 
r_flex "0" 
dsp_slow_cpu "1"
volume "1.0"
snd_musicvolume "0.0"
cl_radartype "0"
cl_radaralpha "100"
cl_locationalpha "255"
cl_interpolate "1"
cl_interp "0.01" 
cl_interp_all "1" 
cl_lagcompensation "1"
cl_lagcomp_errorcheck "1")
cl_smooth "0" 
cl_smoothtime "0.1" 
cl_idealpitchscale "0.8" 
cl_pred_optimize "2"
cl_resend "6" 
net_maxfragments "1280"
net_maxfilesize "16"
cl_showpluginmessages "1"
hud_saytext_time "12" 
hud_centerid "0" . 
cl_downloadfilter "all" 
cl_downloadfilter "all" 
cl_downloadfilter "all" 
cl_downloadfilter "all" 
budget_show_history "0" 
gl_clear "1" 
showhitlocation "1" 
bind f1 "buy ak47; buy m4a1; buy primammo; buy vest; buy hegrenade; buy hegrenade; buyf flashbang " 
cl_ragdoll_physics_enable "1"pusiek napisał(a):Bar22 napisał(a):pusiek
wszystko jasne i broń tylko w lewej ręce ? jeżeli tak to zmień w ustawieniach gry/ grafika software na opengl
Dzięki! Na grafikę pomogło... ale jeszcze sie zacina
powiedzcie mi co do tych sterowników (bo instalowałem kilka i nic
) czy to mają by jakieś starsze??
r_forcewaterleaf "0"
r_waterforceexpensive "0"
r_waterdrawreflection "0"
r_waterdrawrefraction "0"
r_waterforcereflectentities "0" r_shadows "0" na "1"

pusiek napisał(a):pusiek napisał(a):Bar22 napisał(a):pusiek
wszystko jasne i broń tylko w lewej ręce ? jeżeli tak to zmień w ustawieniach gry/ grafika software na opengl
Dzięki! Na grafikę pomogło... ale jeszcze sie zacina
powiedzcie mi co do tych sterowników (bo instalowałem kilka i nic
) czy to mają by jakieś starsze??
juz nie wiem czy to od sterowników sie zacinaposiedziałem troche i poinstalowałem sporo wersji i na wszystkich to samo... instalowałem i nowe i stare więc myślę że jeśli to by od nich zależało to powinno już być dobrze a nie jest
macie może jakieś inne pomysły??
cl_himodels "1"
cl_minimodels "0"
cl_shadows "1"
cl_weather "3"
gl_clear "1"
gl_cull "0"
gl_dither "1"
gl_keepjunctions "1"
gl_max_size "512"
gl_monolights "1"
gl_picmip "0"
gl_playermip "0"
gl_round_down "0"
gl_texture_mode "gl_linear_mipmap_linear"
gl_wateramp "1"
max_shells "999"
max_smokepuffs "999"
mp_decals "300"
r_decals "300"
r_detailtextures "1"
r_dynamic "1"
r_lightmap "1"
r_mirroralpha "1"
r_novis "1"
violence_ablood "1"
violence_hblood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości