Jako zawansowany programista powiem żebyś się nie przejmował starym standartem, z którego ja się uczyłem. Poprostu jak coś nie dzialało sięgałem do dokumentacji i sprawdzałem co jest źle. Samej teorii i składni świętnie się z książki nauczysz. Chociaż masz ebooka to lepiej mieć książke moim zdaniem.
Jeżeli znasz C++ to w jakim czasie opanowałeś ten język:?:
Opanować składnie to dwa tygodsnie, opanować biblioteki to całe lata.
adi123 napisał(a):tworzyłeś już jakieś programy na windows
Tak, z biblioteką wxWindows (nie polecam "standartówki" na który każdy kajtek się rzuca - win32api
adi123 napisał(a):Jeszcze jedno mogli byście powiedzieć jaka jest inna książka dla początkujących (najlepsza po Symfoni c++) która obsługuje obecny standard ISO
Poprostu naucz się składni i rób jakieś ćwiczenia potem pomyśl o innych bibliotekach (gry to allegro, opengl, directx a okienka to chociażby win32api i wxwindows).
Ucz się c++ i anglika i ściągaj oficjalne książki do bibliotek a będzie dobrze
Jak już się bedziesz zabierał za gry to broń boże nie pakuj się w directx bo to tragedia
