• Ogłoszenie:

Własne radio - shoutcast - konfiguracja i pomoc!!

Poradniki o tematyce programy.

Postprzez Kroloq 25 Sie 2007, 22:41

reklama
Witam, mam taki problemik, co zrobić aby w trakcie nadawania coś powiedzieć do mikrofonu, wiem ze daje się Input>Soundcart Input ale wtedy muzyka nie leci... jakiś inny sposób?
Kroloq
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 25 Sie 2007, 22:35



Postprzez koloman 14 Wrz 2007, 16:28

...Pisalem post wczesniej.Wchodzisz w Input>Soundcart Input pozniej push to talk lub lock i mowisz.A jezeli muzyka ci nie leci to wchodzisz w zakladke input(w winnampie),dajesz Open Mixer,pozniej dajesz opcje/wlasciwosci zaznaczasz na nagrywanie a pozniej naciskasz ok i zaznaczasz ptaszek pod "Stereo Mix" lub "What u Hear".
Bleeeee :P Vodka - Connecting People :banan:
Awatar użytkownika
koloman
 
Posty: 216
Dołączenie: 11 Gru 2006, 20:23
Pochwały: 4



Postprzez djszybaryba 15 Wrz 2007, 19:03

Witam!
Mam problem bo jak juz polaczylem sie z serwerem to wyskakuje mi blad:


<09/15/07@18:59:15> [yp_add] yp.shoutcast.com gave error (nak)
<09/15/07@18:59:15> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 195.117.76.130:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out).)



prosze o pomoc.
djszybaryba
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 15 Wrz 2007, 18:57



Postprzez Damian_osw 14 Paź 2007, 21:07

Witam! Pisze ponieważ sciągłem tego schoutcasa i te inne potrzebne programy do puszczania muzyki w sieci. I mam jeden problem, otóż gdy podaje kumplowi moje ip. żeby mógł posłuchac muzyke to nie słyszy jej tylko słyszy strazny szum i nic nie słychac.Wiem że wina jest po mojej stronie I proszę o pomoc jak mogę to ustawic żeby mi to poprawnie działało. Z góry dzięki :wink:
Damian_osw
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 14 Paź 2007, 21:02



Postprzez Edzio_Listonosz 29 Lut 2008, 23:17

Mam pytanie jak się tworzy plik tego typu co można ściągnąć z internetu w celu słuchania jakiegoś radia internetowego. Ma on ikonkę winamp i po włączeniu go pojawia się w winampie bufforowanie i można słuchać danego radia.
Edzio_Listonosz
~user
 
Posty: 10
Dołączenie: 13 Paź 2007, 15:48



Postprzez Tomaszu 01 Mar 2008, 00:22

Edzio_Listonosz
Wystarczy, że podasz link na przykład:
http://IP z którego nadajesz/listen.pls
I to na tyle ;)
Awatar użytkownika
Tomaszu
~user
 
Posty: 1849
Dołączenie: 13 Lip 2006, 12:12
Miejscowość: Strzegowo ^^
Pochwały: 116



Postprzez Dimos 04 Maj 2008, 01:53

Mam taki problem, co był opisany poprzednio (że po naciskaniu push to talk nie gra muzyka i t.d.) i rozwiązałbym to przez właściwości w Open Mixer, ale na tym i polega problem - nie otwiera mi się Open Mixer. Naciskam na ten klawisz i nic! Może ktos wie, jak z tym poradzić?

Mam Vista i Winamp 5.53.
Dimos
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 04 Maj 2008, 01:50



Postprzez dudqU 04 Maj 2008, 23:06

Witam, moze znajdzie się tu jakis znawca i pomoze mi rozwiazac mój problem :]. Shoutcast dziala dobrze na kompie, ogolnie wszystko jest ok. Jednak gdy podlaczylem sobie laptopa do kompa (poprzez kabel do kart sieciowych) i z niego odpalam shouta w okienku servera wyskakuje mi nastepujacy blad:

[yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (tu podane IP mojego kompa) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out).

Pytanie jest bardzo proste: co zrobic aby shoutcast dzialal? Posiadam lacze z warszawskiej sieci aster.pl, mam NOD32, zapora w windowsie wlaczona. Widzialem ze podobne problemy sie juz tutaj pojawialy jednak nikt nie uzyskal na nie odpowiedzi... ja na swoja czekam, z gory dzieki :))
dudqU
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 04 Maj 2008, 23:00



Własne radio - shoutcast

Postprzez Kacper9215 23 Maj 2008, 17:19

ej mam pytanko da się zrobić tak żeby mój kolega nadawał razem ze mną w jednym radiu naraz ale każdy na swoim kompie!! Jak sięda to jak!!
z góry wielkie dzięki!! :) :)

[ Dodano: Dzisiaj o 18:27 ]
jak ktoś wie jak zrobić aby moje radio chodziło na kompie u mojego kolegi to niech pisze.
KaCpEr:)
Kacper9215
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 22 Maj 2008, 21:22
Miejscowość: WLocławek



Re: własne radio - shoutcast - konfiguracja i pomoc!!

Postprzez woonski 02 Lut 2009, 23:42

Witam, sorry że trochę odświeżam temat ale widze, że są tu osoby które mogą mi pomóc. Otóż mam laptopa oraz komputer stacjonarny. Na stacjonarce wszystko skonfigurowałem poprawnie i chodzi jak ta lala, jednak z laptopem męcze się juz kilka dni i nic. Chodzi o to, że w "regulacji nagrywania" mam dwa sterowniki Microfon i Miks Stereo. Jeżeli zaznaczam ptaszkiem Microphone, to słyszać mnie ale nie słyszać muzyki którą puszczam, jeżeli mam zaznaczone Miks Stereo słychać muzykę, ale nie słuchać mnie. Po kliknięciu w Push to Talk, ruszają się suwaki w steronikach Microphone (nagrwanie) i Wave (odtwarzanie). Zmiana Soundcard Mixer na Line Input nic nie daje, wtedy po nacisnięciu "Push to Talk" rusza się tylko Wave (Odtwarzanie).
Zauważyłem jedną różnicę pomiędzy komputerem stacjonarnym, a laptopem. Podczas gdy na stacjonarnym naciskam Push to talk, przesuwają się suwaki w "Regulacji odtwarzania" (Wave oraz Microphone) natomiast w laptopie w "Regulacji odtwarzania" i "Regulacji nagrywania" (j.w.). Wydaje mi się że laptop, a raczej karta dźwiękowa nie daje sobie rady, jednak zakupiłem kartę z Creativa, zewnętrzną do laptopa i był ten sam problem. Czy ktoś się już z czymś takim spotkał. Mam wrażenie że moim problemem jest laptop...

PS. Laptop posiada kartę dźwiękową z Sound Maxa (zintegrowana)
woonski
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 02 Lut 2009, 23:31



Własne radio - shoutcast - konfiguracja i pomoc!!

Postprzez pitersid 23 Lut 2009, 18:18

Mam pytanko, czy istnieje możliwość prowadzenia audycji przez dwie osoby? Np ja i kolega z drugiego konca kraju? Zalozmy ze muzyke puszczam tylko ja ale zapowiadamy razem.
Awatar użytkownika
pitersid
~user
 
Posty: 581
Dołączenie: 12 Mar 2007, 20:11
Pochwały: 12



Własne radio - shoutcast - konfiguracja i pomoc!!

Postprzez Tancerzyk 21 Maj 2009, 00:46

ok,więc tajk, jakoś mi wszystko dzałało nawet przed przeczytaniem tego tematu, a to jest tak:

1. MUSISZ mieć zewnętrzne IP, a jak nie to MUSIsz mieć otwarte pory na rooterze poprzez NAT/wirtual server, albo NAT/port forwarding.
2 Winamp+showtcast plugin+Shoutcast server.
3. konfiguracja jak w pierwszym poście. ( może być własne IP zamiast localhost, jak masz zewnętrze IP to nie robi różnicy.).

jeśli masz laptopa co nie ma opcji all you heer, to masz dwa sposoby robienia audycji na żywo:

1. ręcznie w monitorze pluginu (Winamp recomendet/soundcard )
2. pomyśl o mikserze, i podpinasz wyjście słuchawkowe pod line in w mixerze, mikrofon do mixera, line out z miksera do line in laptopa.

Jeśli masz wewnętrzne IP to sobie załatw zewnętrzne albo zapomnij o nadawaniu poza router. jak masz własny router to w jego konfiguracji udostępniasz sobie wszystkie porty, i nie martwisz się już o niec, jak inni nie mogą cię słuchać, a konsola shoutcasta nie podaje błędów, to niech złośnią wave w mixerze komputera, albo zainstalują VLC media player, VLC odpala wszystko Stream/Audo/Video we wszystkich formatach.

A dla tych co pytali o inny sposób niż shoutcast to najbardziej profesjonalny ( i tak samo trudny w konigu) jest IceCast, poza tym są zabawki jak n.p. JetCast itp.

ok, rozpisałem się :P pozdrawiam, i miłego Didżejowania :p

mój stream http://dzidzius80.uznam.net.pl:8000/listen.pls
Tancerzyk
~user
 
Posty: 2
Dołączenie: 21 Maj 2009, 00:27



Poprzednia

Powróć do Programy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości