
Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego:
*100 z telefonu Orange - opłata za połączenie 1 zł lub zgodnie z planem taryfowym
w Polsce:
510 100 100 z telefonu komórkowego innego operatora
0 510 100 100 z telefonu stacjonarnego
(opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)
z zagranicy:
+48 510 100 100 z telefonu komórkowego
+48 510 100 100 z telefonu stacjonarnego
(opłata za połączenie zgodnie z cennikiem)
Faks:
(0-22) 588 78 83
Biuro Obsługi Klienta Biznesowego:
*600 z telefonu Orange - połączenie bezpłatne w biznesowych planach taryfowych
+48 510 600 600 z telefonu Orange - połączenie bezpłatne w kraju, w biznesowych planach taryfowych;
z telefonu: stacjonarnego, innego operatora lub zza granicy - połączenie płatne zgodnie z cennikiem operatora
Faks:
(0-22) 588 78 83
Automatyczne Biuro Obsługi Klienta:
*500 z telefonu Orange - połączenie bezpłatne - automatyczna informacja o ofercie, płatnościach i usługach
*200 z telefonu Orange - połączenie bezpłatne - automatyczna informacja o ilości pozostałych minut do wykorzystania w ramach abonamentu
Pomoc techniczna:
*800 dla Klientów Orange (całkowity koszt połączenia 1,50 zł z VAT)
+48 (0) 510 800 800 dla osób dzwoniących z innych sieci komórkowych i stacjonarnych oraz spoza Polski
(opłata zgodna z cennikiem operatora, z którego wykonywane jest połączenie)
Internetowe Biuro Obsługi Klienta:
http://www.orange.pl/on-line
e-mail: bok@orange.pl
________________________________________________________________________
PLUS GSM
Biuro Obsługi Klienta:
w Polsce:
2601 połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta z telefonu sieci Plus GSM.
Automatyczny System Informacji Głosowej - bezpłatne. Jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem - 0,78zł (0,95zł z VAT)
601102601 z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus GSM (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
0-prefix-601102601 z dowolnego telefonu stacjonarnego (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
z zagranicy:
+48 601102601 z telefonu komórkowego (numer płatny - zgodnie z taryfą roamingową operatora)
0048 601102601 z telefonu stacjonarnego (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju)
Dział Pomocy Technicznej oferty iPlus:
0 601 101 101 połączenie z telefonów sieci Plus - bezpłatne, z telefonów innych sieci - wg stawek operatora za połączenia do Plus.
Informacje o usłudze iPlus:
0 801 400 601 połączenia z telefonów sieci Plus - 0,20 zł (0,24 zł z VAT), z telefonów innych sieci - zgodnie z cennikiem operatora.
Kontakt przez Internet:
www.bok.plusgsm.pl
e-mail: iplus@iplus.pl
e-mail: BOK@plusgsm.pl
________________________________________________________________________
ERA
Blueconnect:
600 600 600 informacja o ofercie Blueconnect
www.blueconnect.pl
Biuro Obsługi Abonenta:
602 900 połączenie bezpłatne z telefonu w sieci Era
(0-22) 413 69 96 z telefonu stacjonarnego
Połączenie z konsultantem w BOA - 1 zł z VAt za połączenie
Informacja Automatyczna:
602 900 TeleEra - Automatyczny system obsługi Abonenta i informacji
602 963 Automatyczna informacja o kosztach rozmów przeprowadzonych od dnia wystawienia ostatniego rachunku- 0,29 zł z VAT za połączenie
Infolinia:
0 801 202 602 Infolinia dla naszych Abonentów, przyszłych klientów i wszystkich zainteresowanych ofertą indywidualną
0 801 202 602 Biznes Informacja dla naszych, przyszłych klientów i wszystkich zainteresowanych oferta biznesową
FAX
Dział Reklamacji:
(0-22) 413 69 49
Dział Windykacji:
(0-22) 413 62 98
Departament Należności:
(0-22) 413 62 85
Kontakt przez Internet:
I-BOA internetowy system informacji i obsługi Abonenta
e-mail: boa@era.pl Klienci indywidualni
e-mail: biznes@era.pl Klienci biznesowi
________________________________________________________________________
PLAY
Biuro Obsługi klienta:
+ 48 790 500 500
lub
*500
Biuro Obsługi Klienta Biznesowego:
+48 790 600 600
lub
*600
e-mail: ok@pomocplay.pl
Dla klientów Play:
skrytka pocztowa 4,
62-056 Komorniki P204
Faks:
+ 48 22 319 44 11
Telefonicznie:
+ 48 790 500 500 - Obsługa Klienta
Dla innych podmiotów:
P4 Sp. z o.o.
ul. Pileckiego 63
02-781 Warszawa
________________________________________________________________________________
HEYAH
Strona operatora: http://www.heyah.pl
Biuro Obsługi: 2222 z Heyah (1 PLN za minutę) lub
0 888002222 (połączenia według Twojej taryfy).
Infolinia: 0 801222111 (połączenia według Twojej taryfy).
e-mail: kontakt@heyah.pl
Adresy:
PTC - Reklamacje Heyah
Aleje Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
Biuro Heyah
Al. Stanów Zjednoczonych 61A
04-028 Warszawa