Niestety, jeśli EA Support nie jest w stanie pomóc we własnej grze to tym bardziej my, zwykli użytkownicy, nie będziemy pomocniejsi. Ja bym starał się reklamować produkt i odzyskać pieniądze. Jeśli zakupiłeś w sklepie z kluczami to straciłeś już pieniądze.
Ale jeszcze ostatnie podpowiedzi, które mogą dać jakieś szanse.
Odinstalowanie całkowite gry poprzez program REVO Uninstaller (stosując zaawansowane/dokładne czyszczenie). Zainstalowanie najnowszych dostępnych sterowników od grafiki, dźwięku (choć tutaj wątpię
), kodeków do filmów (polecam czyszczenie REVO oraz zdecydowanie się na jeden zestaw: np, K-Lite Codek Pack i nie mieszanie go z innymi) oraz directx'a (tego z obrazu płyty/folderu instalacyjnego z origin + tego ze strony M$). Zrobić scandisk'a na wszelki wypadek.
Wtedy zainstalować grę i spróbować