Odpaliłem te DLC jako admin, nie instalowałem i jak rozpocząłem grę to wszystko było
Rękawice zielarza, kurtka Niebieskich Pasów, Księżycowe ostrze i Spodnie czarownika
Kozacki jest dodatkowy finisher jak Geralt wbija jelec miecza w szyje przeciwnikowi
Dodano 02.06.2011 12:23:20:Dzisiaj o 21:00 konferencja CDP Red, mam nadzieje, że powiedzą coś o rozszerzeniach
Dla zainteresowanych
KLIKDodano 03.06.2011 09:55:20:- Kod: Zaznacz wszystko
Zgodnie z obietnicami, dzisiaj odbyła się konferencja prasowa CD Projekt. Ujawniono konsolową wersję Wiedźmina 2 oraz dalsze plany rozwoju edycji pecetowej. Pochwalono się również wynikami sprzedaży gry. Natomiast do serwisu Good Old Games dołączył kolejny wydawca.
Konsolowy Wiedźmin 2
Tomasz Bagiński szykuje nowy filmik na potrzeby edycji konsolowej.
Po wielu miesiącach spekulacji oficjalnie potwierdzono wreszcie, że Wiedźmin 2 zmierza na konsolę Xbox 360. Niestety posiadacze PlayStation 3, przynajmniej na razie, będą musieli obejść się smakiem. Obecnie nic nie wiadomo o planach wypuszczenia gry również na maszynkę Sony.
Zawartość wersji konsolowej ma być identyczna z pecetową. Nie ma tu mowy o żadnym upraszczaniu czegokolwiek, choć oczywiście zostaną wprowadzone pewne zmiany, by całość dobrze działała na padzie. Twórcy obiecali również piękną grafikę. Przyznali, że nie będzie ona tak dobra, jak na PC, ale i tak wyglądać ma świetnie. Premiera nastąpi pod koniec roku, a na tegorocznym E3 będzie można zobaczyć jak gra prezentuje się w akcji.
Ponadto autorzy zobowiązali się, że zadbają o równe traktowanie obu wersji. Oznacza to, że wszystkie darmowe materiały wypuszczone do edycji pecetowej znajdziemy też w konsolowej. Jednocześnie ulepszenia i dodatki opracowane na potrzeby konwersji na Xboksa 360 zostaną udostępnione również na PC. Na koniec warto wspomnieć, że w grze pojawi się nowy filmik CG opracowany przez Tomasza Bagińskiego, czyli twórcę słynnej Katedry oraz intra do pierwszego Wiedźmina. Pierwsze fragmenty można znaleźć w wypuszczonym właśnie zwiastunie wersji konsolowej.
Tags: GameTrailers.com, E3 2011: Exclusive Xbox 360 Announcement HD, PC Games, PlayStation 3, Xbox 360
Wiedźmin 2 na PC – wyniki sprzedaży i nowy patch
Pecetowy Wiedźmin 2 radzi sobie na rynku bardzo dobrze.
Pecetowy Wiedźmin 2 okazał się sporym sukcesem finansowym. W ciągu pierwszego tygodnia od premiery sprzedano ponad 400 tysięcy egzemplarzy. Teraz liczba ta bez wątpienia jest już znacznie większa. Pomimo prac nad edycją konsolową, twórcy nie zapominają również o graczach komputerowych. Z myślą o nich wypuszczona zostanie jutro aktualizacja opatrzona numerkiem 1.2. Przyniesie ona następujące zmiany:
Poprawione zbalansowanie rozgrywki.
Możliwość pełnej konfiguracji sterowania i przypisania dowolnej czynności do wybranego przez nas klawisza klawiatury.
Usunięcie problemów z importowaniem zapisu stanu gry z pierwszej części.
Poprawiony system celowania.
Ponadto w aktualizacji znajdziemy wszystkie materiały DLC, które dostępne były do tej pory tylko w wersjach zakupionych w konkretnych sklepach. Teraz z bonusów takich jak m.in. kurtka Roche’a, dodatkowe bronie czy zestaw ciosów kończących będzie mógł skorzystać każdy posiadacz gry. Co ciekawe, pojawią się również fryzjerzy. Z ich pomocą wolno nam będzie zmienić fryzurę naszego bohatera na jeden z pięciu dodatkowych stylów. Jest to puszczenie oka do fanów, którzy przed dwoma laty straszliwie narzekali na kitkę Geralta.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=59563
No i super. Szkoda jedynie, że nic o pudełkowym dodatku nie wspomnieli.
Patch 1.2
- Kod: Zaznacz wszystko
Wszystkie poprzednio wydane zestawy DLC są instalowane z łatką 1.2:
"Kurtka Niebieskich Pasów"
"Zestaw alchemika"
"Zestaw czarownika"
"Zestaw szermierza"
"Zestaw ciosów kończących"
"Tajemniczy kupiec"
"Kłopoty z trollem"
Łatka 1.2 dodaje nowy, darmowy zestaw DLC zatytułowany „Cyrulicy”. Aby skorzystać z usług balwierzy i stylistów, w akcie 1 odszukaj Einara Gausela , w akcie 2 Sambora wśród ciur przy obozowisku Henselta lub Felicję Cori na Placu Rhundurina w Vergen. Felicja Cori oferuje usługi fryzjerskie również na centralnym placu w Loc Muinne, w akcie 3.
Zapisane stany gry są teraz automatycznie kompresowane, obniżając ilość zajmowanego miejsca na dysku twardym.
Do menu gry dodano opcję pozwalającą na kasowanie zapisanych stanów gry. Żeby usunąć zapisany stan gry trzeba go zaznaczyc i wcisnąć klawisz „Delete”.
Menu gry ładuje się teraz względnie szybciej.
Gra obsługuje teraz słuchawki Logitech G35.
Dodano szereg poprawek do funkcji przypisywania klawiszy (czynności mogą teraz być przypisywane do klawiszy numerycznych i kursora).
Analogowe kontrolery na gamepadach będą teraz poprawnie współdziałały z panelami interfejsu graficznego.
Do Prologu dodano szereg balansujących rozgrywkę poprawek.
Zablokowanie celu nie znika teraz podczas zwiększenia dystansu.
Wprowadzono poprawki do blokowania. Poprawiono też responsywność postaci w walce, a Geralt może teraz atakować więcej niż jeden cel podczas normalnej walki.
Wprowadzono szereg poprawek do statystyk wyświetlanych w schematach przedmiotów w panelu Rzemiosła.
Nagrane stany rozgrywki z gry Wiedźmin są teraz poprawnie importowane.
Dodano automatyczne zapisanie stanu gry przed walką z draugiem.
Czas trwania flary wynosi teraz 2 (dwie) minuty.
Naprawiono błąd polegający na możliwości wyekwipowania petard (lub innych przedmiotów) nawet jeśli nie znajdowały się one w ekwipunku gracza.
Skasowano lub wymieniono tekstury związane z kulturą islamską (i podobne).
Dodano szereg poprawek do dialogów gry.
Naprawiono problem zablokowanego osiągnięcia następnego poziomu rozwoju postaci na początku Aktu 3.
Naprawiono błąd związany z występowaniem tzw. pozy ‘pajacyka’ po zniszczeniu gniazd nekkerów.
Strażnicy nie będą już blokowali Geralta znajdującego się na drabinie.
Noże nie będą już w stanie zranić przyjaznych nam postaci.
Naprawiono błąd związany z używaniem niektórych pojemników.
Nie można już sprzedać Cieniokostu (przedmiotu potrzebnego do zakończenia zadania).
Do gry dodano składniki potrzebne do wykonania zadania „Serce Melitele”.
Dodano poprawkę do zadania „Kłopoty z trollem”, głowę trollicy można teraz wygrać w kościanego pokera.
Upiór sztandaru nie może już być zabity przez inne duchy.
Naprawiono problem z neutralnym Operatorem, którego można było przez to zabić przed rozmową.
Dodano szereg poprawek zapobiegających blokowaniu postaci (król w wieży oblężniczej, rycerze niszczący bramę w Prologu, itp.).
Naprawiono zadanie „Trzy siostry”, teraz drzwi nie pozostają już zamknięte na zawsze po zakończeniu zadania.
Naprawiono szereg błędów związanych z blokowaniem postępu w grze, włączając blokadę podczas medytacji, niemożność zapisu stanu gry oraz zablokowanie walki po użyciu statycznej kamery (np. nie można było zapisać gry po ukończeniu zadania „Niemoralna propozycja”).
Naprawiono blokadę postępu gry podczas walki ze smokiem w Akcie 3 (nieprawidłowo działająca eksploracja).
Naprawiono blokadę postępu w grze podczas walki z Detmoldem (czasem pozostawał bezczynny za swoją barierą).
Naprawiono blokadę postępu w grze w zadaniu „Sklepik z marzeniami”.
Naprawiono blokadę postępu w grze po porażce podczas odprawiania rytuału z Anezką.
Naprawiono blokadę postępu w grze podczas dialogu na plaży w zadaniu
Wiele poprawionych tutaj problemów u mnie nie występowało (na przykład z głową trolla, zawsze można było wygrać w pokera), także nie do końca rozumiem, ale okay
Sporo poprawek, to się liczy
Wyłapałem podczas rozmowy Triss z FIlippą tekst, że powstańcy "maszerują ramię w ramię ku słońcu świata nowego..." ,a to nic innego jak fragment Po co wolność - Kultu
09.06
Lepszej juz chyba nie ma