Heja jestem nowy ale znam się donrze na gothicu, widziałem też pytania gościa loginem "lolattack" i moge na jego pytania odpowiedzieć z chęcią!
[ Dodano: Dzisiaj o 8:17 ] Jakby co, mogło pisać że pokonani zostali ino trzej szamani, dlatego że pewnie przeoczyło sie 2 orka-szamana imieniem varrag-kasorg(znam koda na jego miecz-ostrze świała) a ten czwarty, varrag-ruuushk ma chyba ze sobą ostrze czasu na które terz mam kod (na otrze światła wystarczy napisać ili (dokładniej instert-i i chyba lightinblade-li a na otrze czasu iye), powiem wam również że ork-szaman-ożywieniec numer 4 ma za sobą tzw."przedziwny miecz", jeśli sie go weżmie i pokaże xardasowi, nekromanta powie że to URIZIEL (dla niekumatych czyta sie "urizjel") którego moc znikła i tylko xardas potrafi stworzyć formułe doającą urizielowi znów magiczną moc (obrażenia od magii- 120 a od ognia- 35) ale do tego potrzebny jest jeszcze mag (Milten) aha, NASZ gościu musi go naładować z miltenem) (mniejsze piwko) ale bezimienny musi równierz miecz dotkąć kopca rudy i w tym samym czasie mag odczyta formułe (to większe piwo, ponieważ od tego momentu magowie wody bedą nas atakować) ale w ogóle to prościzna, (aha, i jeszcze trzeba zanim xardas zrobi formułe pujść do zatopionej wieży, da równierz pewien klucz, a magiczna zbroja jest poprostu zchowana w skrzyni w środkowej komnacie , znajdzie sie też runa teleportu do magów ognia(zara powiem do czego się przyda więc ją lepiej wziąść) poprostu pogadać z Miltenem w cichym miejscy (zaprowadzi cie do niego) pogadasz idziesz z do kopca rudy, czekasz aż przyjdzie milten pogada z tobą jeszcze i fajny filmik pujdzie (od TEGO momentu magowie wody bedą nas atakować) wtedy milten powie ci że musisz uciekać więc weż teleport do magów ognia i jesteć przy ich pentagramie (tej gigant gwieżdzie) spotkasz bartholo pogada z tobą zadupić go trzeba idzesz do gomeza gadasz z nim zabijasz, beżesz klucz do lochów idzesz uwalniasz stone`a (może ci uleprzyć zbroje, ale i tak niwim jak, więc radze nie uwalniać i tam nie iść ino wpisać kod: insert ore_armor_h) dobra tera idziemy do xardasa i mówimy mu że nanaładowaliśmy miecz i idziemy do świątyni śniącego i do ostatniego szamana- Grasz-varrag-aruszat`a rozwalamy go urizielem idziemy dalej wbić trzeba do tajemniczych kapliczek 5 szamańskich mieczy (ostrze czasu, ostrze światła, rozcinacz światów, gniew demonów i wygnaniec) kiedy sie dalej pujdzie zobaczymy że xardas sie przeteleportował tutaj mówijak rowalić Śniącego pużniej zasypia idzieby go pobliskich wrut prowadzących w dół (nie tych którymi wchodziliśmy, ale i tak nie prowadzą w dół) zpotkamy Cor-kaloma (teraz szalonego cor_kaloma) idziemy dalej żeby inni opętani nowicjusze nie zobaczyli jak rozwalamy szaleńca, potem wbijamy w kaplice serc szamańskie miecze (obojętnie w jakiej kolejności) w każdy w który wbijesz miecz pojawi sie książe demonów ale kiedy ostatni raz wbijesz ostatni szamański miecz pojawi sie filmik jak bezimienny wygnał śniącego......... i koniec gry!
[ Dodano: Dzisiaj o 18:46 ] Intro z gothica2 jest troche ciemniejsze, ale przynajmniej nie kończy się jak Bezio (Bezimienny) PADA na kolana przed barierą która pochłoneła Śniącego do jego pieielnego wymiaru ino na tym jak Xardas w swojej NOWEJ wieży teleportuje Bezia do siebie. (tej wieży w Khorinis, czyl tej noweji)
