napster napisał(a):A no i jeszcze... czy gry z PSX'a chodzą na PS2 ?
napster napisał(a):czy gry z PSX'a chodzą na PS2 ?
Rufus napisał(a):Przerobka ps2 dzis jest w granicach 100-150 z
napster napisał(a):1. Do czego służy dysk w konsoli? Mogę tam zapisywać "savy" z gier czy co Very Happy powiedzcie bo jestem zielony w tych sprawach... obsługa PSX'a była łatwa Mr. Green .
NAJNOWSZA TECHNOLOGIA DO PODŁĄCZENIA DYSKU TWARDEGO DO PLAYSTATION 2,KOPIOWANIE
NA NIEGO GIER I GRANIE BEZPOŚREDNIO Z DYSKU BEZ POTRZEBY UŻYWANIA PŁYT W NAPĘDZIE.
Na dysk powstają już programy za pomocą których idzie już wgrywać filmy DivX ,MP3 , Zdjęcia JPEG i oglądać je
bezpośrednio z dysku twardego . No i oczywiście odpalać różne drobne programy typu Media Player ,Emulatory + Romy itd.!!!
Można łączyć się bezpośrednio z komputerem za pomocą kabla sieciowego by przenosić GRY i PROGRAMY
jak w XBOX! z pliku iso,gi,nero jak i z płyty z napędu komputera !!!
TO WSZYSTKO DZIAŁA NA NIEPRZEROBIONEJ KONSOLI !!!
KOPIUJESZ ORYGINAŁY KTÓRE NIE SĄ CI JUŻ WIĘCEJ POTRZEBNE !!!
CZEGO TO JESZCZE NIE WYMYŚLĄ , ERA PLAYSTATION 2 DOPIERO NADCIĄGA !!!
DO KOPIOWANIA NA DYSK KOPI POTRZEBNA JEST SLIDE CARTA A NIE PRZERÓBKA - REWELACJA !!!
CO KUPUJESZ :
* HD LOADER (PAL) ORYGINŁ !!! (NIE POTRZEBNE SA ŻADNE MODCHIPY DO DZIAŁANIA !!!)
* NETWORK ADAPTOR SONY PAL (PODŁĄCZENIE DYSKU I INTERNETU + PC I ZGRYWANIE Z NIEGO !!! )
* SLIDE-CARD ( DO WGRYWANIA KOPI BEZPIECZEŃSTWA !!! )
* DYSK TWARDY 120 GB ( NA TWOJE GRY I PROGRAMY )
napster napisał(a):2. Czy jak przerobię konsolkę (raczej nie) to pogorszy jej "żywotność"? Rolling Eyes
Rufus napisał(a):KOPIUJESZ ORYGINAŁY KTÓRE NIE SĄ CI JUŻ WIĘCEJ POTRZEBNE !!!
napster napisał(a):Będę pożyczał od kumpla orginały i na dysk
1. Do czego służy dysk w konsoli? Mogę tam zapisywać "savy" z gier czy co powiedzcie bo jestem zielony w tych sprawach... obsługa PSX'a była łatwa
mefisto85 napisał(a):ja bym w zyciu nie kupil nieprzerobionej,