• Ogłoszenie:

Rysunek przedmiotu

Tutaj można umieszczać wszystkie sensowne tematy nie pasujące do reszty działów tematycznych. Siadaj, gadaj, opowiadaj ;)

Rysunek przedmiotu

Postprzez Corran 30 Paź 2010, 19:51

Hej, czy ktoś z forumowiczów zetknął sie i wie z jakiej ksiazki pochodzi ten rysunek ?

-> Image
Senatus Populusque Romanus
Awatar użytkownika
Corran
~user
 
Posty: 220
Dołączenie: 09 Mar 2005, 17:02
Miejscowość: Poznań



Rysunek przedmiotu

Postprzez Okocza 30 Paź 2010, 20:46

Corran, taki rysunek może pojawić się w x książek traktujących o tym co jest zawarte na obrazku (jak dla mnie jest to blaszka kryjąca zamek do drzwi - ale może tylko mi to przypomina - nie znam się na tym) i szczerze powiedziawszy nie da rady powiedzieć ci nikt tego w 100%
eMachines E730G - Core i5-430M, 2GiB RAM, ATI Mobility Radeon HD5470, WD 320GiB; Cort Z-44,DR 0.09-0.42, Peavey Backstage
Mac OS X 10.7.4 Lion // Windows 7 Professional x64 // NIE POMAGAM NA PW/GG/E-MAIL
Image
"Moje Ego i Anima spotykają się i wymieniają przepisami na ciasteczka" - Maynard James Keenan
Awatar użytkownika
Okocza
~user
 
Posty: 8001
Dołączenie: 19 Mar 2006, 11:53
Pochwały: 406



Rysunek przedmiotu

Postprzez Jasinek 30 Paź 2010, 21:38

Albo w książkach o zasadach rysunku technicznego jak np Tadeusz Dobrzański - Rysunek techniczny maszynowy

Okocza napisał(a):blaszka kryjąca zamek do drzwi

Przypomina aczkolwiek zdecydowanie za duże wymiary.
"Żyj tak, aby Twoim znajomym zobiło się nudno, kiedy umrzesz" - Julian Tuwim

Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch uweniretasytch nie ma zenacznia kojnoleść ltier przy zpiasie dengao solwa.
Awatar użytkownika
Jasinek
 
Posty: 1454
Dołączenie: 09 Lut 2008, 01:05
Pochwały: 56



Rysunek przedmiotu

Postprzez Corran 30 Paź 2010, 21:46