
m.in. Pixel Shader 3.0+
ilość potoków renderujących 16
prog napisał(a):http://www.allegro.pl/item185126120_agp_sapphire_radeon_x1950pro_512mb_ddr3_36_potok_.html
niezła ściema
ilość potoków renderujących 12
prog napisał(a):http://www.allegro.pl/item185126120_agp_sapphire_radeon_x1950pro_512mb_ddr3_36_potok_.html
http://sklep.benchmark.pl/pelny_30446.html
m.in. Pixel Shader 3.0+
ilość potoków renderujących 16
prog napisał:
http://www.allegro.pl/item185126120_agp_sapphire_radeon_x1950pro_512mb_ddr3_36_potok_.html
niezła ściema
ilość potoków renderujących 12
wojtasb3 napisał(a):A jak ta karta wypada w konfrontacji z
Lecter napisał(a):DOA potoki to nie wszystko
DeadOrAlive napisał(a):a powiedzmy sobie szczerze że 512M na grafice AGP to przerost formy nad treścią, typowy chłyt reklamowy.
Lecter napisał(a):W przypadku tej grafy nie do końca się zgodzę
Lecter napisał(a):więcej jednostek PS i VS co jest szczególnie ważne w nowych grach. Ma wyższe taktowania pamiątek, rdzenia
DeadOrAlive napisał(a):Lecter napisał:
DOA potoki to nie wszystko
to więcej niż ilość pamięci graficznej i więcej niż taktowanie zegarów
ale nie rozumiesz, że ograniczeniem jest przepustowość łacza AGP
http://sklep.benchmark.pl/pelny_30446.html
DeadOrAlive napisał(a):m.in. Pixel Shader 3.0+
ilość potoków renderujących 16
snajper$ napisał(a):Cytat:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_30446.html
Lepszej karty w tej cenie nie znajdziesz jest super zresztą samo mówi za siebie
precel napisał(a):radek x1950pro jest to najszybsza karta AGP, jaką w tej chwili można kupić. Wink
precel napisał(a):jest to najszybsza karta AGP, jaką w tej chwili można kupić.
wojtasb3 napisał(a):która z powyższych kart jest bardziej podatna na podkręcanie?
snajper$ napisał(a):iędzy tymi dwoma kartami nie jest bardzo wielka
precel napisał(a):gf to juz zabytek muzealny jesli chodzi o technologie
Chipset NVIDIA GeForce 7800 umieszczony na karcie jest układem graficznym czwartej generacji ułatwiającym tworzenie złożonych efektów wizualnych. Dzięki jednostce CineFX 4.0 producenci gier mogą tworzyć unikalne, trójwymiarowe efekty zarówno w animacji jak również w wysokiej jakości plikach video.
Procesor graficzny ma 16 potoków renderujących, w wyniku czego jest najbardziej wydajną oraz zaawansowaną technologicznie kartą graficzną dla złącza AGP. Karta obsługuje szereg zaawansowanych technologii takich jak: Microsoft® DirectX®9.0 Shader Model 3.0 i OpenGL 2.0, High Dynamic-Range (HDR) Rendering, NVIDIA® intellisample™ 4.0, NVIDIA® UltraShadow II.
Aby sprostać wymaganiom graczy karta dyponuje technologią Intellisample 4.0, która zwiększa wydajność karty w wyższych rozdzielczościach, poprzez wykorzystanie zaawansowanej kompresji zapewniającej wyjątkową jakość obrazu.
Karta 7800 została również wyposażona w technologię NVIDIA® UltraShadow™ II, która zapewnia realistyczne, cyfrowe oświetlenie oraz cieniowanie w przyszłej generacji gier komputerowych. Jest zgodna z Microsoft® DirectX® Shader Model 3.0, który gwarantuje obsługę praktycznie nieograniczonej długości kodu programu, tworzącego w grach fotorealistyczne sceny bez utraty ogólnej wydajności komputera.
DeadOrAlive napisał(a):w wyniku czego jest najbardziej wydajną oraz zaawansowaną technologicznie kartą graficzną dla złącza AGP
Lecter napisał(a):możliwość jednoczesnego uruchomienia wygładzania krawędzi i hdr
Lecter napisał(a):wyprostować błąd, że rzekomo GF jest bardziej zaawansowany technologicznie
DeadOrAlive napisał(a):a kto tak napisał
DeadOrAlive napisał(a):zytaj człowieku ze zrozumieniem wszystkie posty
DeadOrAlive napisał(a):To Precel insynuował coś wręcz przeciwnego
Powróć do Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości