przez Lukesh 19 Lis 2007, 17:29
1. Czy można wstawić coś takiego jak lektor, który by czytał texty w prezentacji ?
Potrzebujesz syntezatora mowy Ivona. Odpalasz Tester syntezatorów mowy SAPI >> wpisujesz tekst, ktory ma byc przeczytany przez lektora >> synteza >> zapisz mowe do pliku.
Nie wiem jak to jest w impress'ie, ale w powerpointcie: wstaw >> filmy i dzwieki >> dzwiek z pliku >> ...
Kosmo777 napisał(a):2. Jak wstawi muzykę tak żebym jej nie musiał za każdym razem uruchamiać przed prezentacją ?
masz tam cos takiego jak ustawienia poszczegolnych animacji? Po wstawieniu dzwieku nalezy zaznaczyc, by uchuchamial sie on wraz z poczatkiem prezentacji.
3. Czy znacie jakieś strony z fajnymi tutorialami/poradnikami do OpenOffice Impress, bo jestem zielony w tym a potrzebuję zrobić prezentację szybko ?
www.google.pl - i wszystko jasne.
][_, ([]) ][_, xD
Niedaleko od Krakowa leży miasto Częstochowa,
dzieją się tam różne rzeczy, zakonnice mają dzieci
I kup sobie chamie medalik na szyje,
nic Ci się nie stanie i tramwaj nie zabije,
I kup sobie chamie obrączkę na rączkę,
nie będziesz chorował na kiłe i rzeżączkę.
Medalikarz mądra głowa, niech nam żyje Częstochowa,
czy za dyche, czy za piątkę kupisz chamie tu pamiątkę,
a pamiątka z Częstochowy to karabin maszynowy !