
Mam zewnętrzny dysk Seagate FreeAgent Go 160 GB z preinstalowanym programem Ceedo. Do wczoraj dysk działał bezproblemowo. Gdy go wczoraj podłączyłem pojawiły się dwa następujące po sobie komunikaty: „Aplikacja lub biblioteka DLL nie jest poprawnym obszarem systemowym Windows NT. Sprawdź to z dyskietką instalacyjną.” Po kliknięciu w przycisk OK. pojawia się komunikat: „Error Loading Library: Languages DLL".
Podczas próby uruchomienia bezpośrednio z dysku programu Ceedo otrzymałem komunikat:
„Internal Error 105. The Server is missing the version parameter. Please notify Ceedo support team about this message”.
Proszę o informacje jak przywrócić sprawność programu Ceedo. Wydaję się rozsądna reinstalacja wspomnianego programu – ponieważ jednak nie posiadam płyty instalacyjnej (był on preinstalowany na dysku) proszę o informację co mam robić?
Na stronach producenta programu (Ceedo) są informacje o podobnych sytuacjach i sugestie do przeinstalowania programu. Porady te tyczą się jednak użytkownika korzystającego z wersji triasowej, mnie natomiast interesuje praca z programem na którego nie jest nałożony żaden limit czasu – jednym słowem przywrócenie stanu sprzed awarii.
Czy ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem? Będę wdzięczny za sugestie i porady.
Pozdrawiam
LK