A jakiegoś spadku wydajności internetu nie zauważyłeś?
Gdy połączenie z siecią jest bardzo wolne, ma duże opóźnienia lub przestało działać - należy wtedy sprawdzić, jak otwierają się inne witryny. 
Jeśli masz internet z Neostrady.Uruchom przeglądarkę Internet Explorer i wejdź kolejno w: opcje Internetowe --> Połączenia --> ustawienia Sieci LAN i odznacz: 
Automatycznie wykryj ustawieniaJeśli nie pomoże to zmień DNS-y na: 
194.204.159.1 i 
194.204.152.34 (wchodzisz w połączenia sieciowe, naciskasz prawym przyciskiem myszy na Twoje połączenie, właściwości, najeżdżasz na: Protokół internetowy (TCP/IP) i klik na właściwości, na dole masz: Użyj następujących serwerów DNS, tam je zmieniasz)
miałem wyłączonego antywirusa 
rozumiem, że firewalla też wyłączyłeś?
Problem może być spowodowany nie nieprawidłowo działającą usługą 
Usługa inteligentnego transferu w tleWejdź w: 
Start--> Uruchom -->wpisz: 
Services.msc znajdź tą usługę, zatrzymaj ją i uruchom ponownie, naciśnij na nią prawym przyciskiem myszy, wybierz 
właściwości i ustaw sposób uruchamiania: 
automatyczny. Zrestartuj komputer.
Możesz też spróbować uruchomić Tryb Awaryjny z Obsługą sieci i spróbować aktualizować.
Mamy łańcuchy w głowach, nie na tętnicach.