Mike013
zrobilem tak jak radziles ale niestety nic z tego. jedynym plusem jest to ze sie komp nie restartuje. caly czas wyskakuje ten problem tylko ze za kazdym razem jest prblem z innym plikiem *CAB
znalazlem takie cos..moze sie komus przyda jesli bedzie mial taki sam problem jak ja
Symptomy
Przy próbie instalacji pakietu Microsoft Office 2000 lub Microsoft Office XP może zostać wyświetlony następujący komunikat o błędzie:
Błąd 1335 - Nie można skopiować pliku .cab Office1.cab. Plik może być uszkodzony.
Po uruchomieniu komputera w trybie awaryjnym i podjęciu próby zainstalowania pakietu Office może pojawić się następujący komunikat o błędzie:
Nie można uzyskać dostępu do usługi Instalator Windows. To może występować, jeśli system Windows działa w trybie awaryjnym lub Instalator Windows jest niepoprawnie zainstalowany.
Ten komunikat o błędzie może pojawić się nawet wtedy, gdy pakiet Office na dysku CD działa prawidłowo na innym komputerze.
Te same komunikaty o błędzie wyświetlane są podczas próby zainstalowania pakietu Office po zalogowaniu się na komputerze z prawami administratora.
Przyczyna
Przyczyną tego błędu może być zabrudzony nośnik, problemy z odczytem dysku CD-ROM lub problemy z przydziałem pamięci.
Obejście problemu
Aby obejść ten problem, spróbuj użyć jednej z następujących metod.
Metoda 1: Oczyszczenie dysku CD-ROM
Delikatnie oczyść dysk przy użyciu miękkiej szmatki.
Metoda 2: Zmiana ustawień pamięci dotyczących instalacji
Aby zmienić ustawienia pamięci dotyczące instalacji, wykonaj następujące kroki: 1. Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom.
2. W polu Otwórz wpisz polecenie msconfig, a następnie kliknij przycisk OK.
3. Na karcie BOOT.INI kliknij przycisk Opcje zaawansowane.
4. W oknie dialogowym Zaawansowane opcje pliku BOOT.INI zaznacz pole wyboru /MAXMEM=, a następnie zmień ustawienie na 256 (lub mniej, jeśli komputer wyposażony jest w mniejszą ilość pamięci RAM).
5. Kliknij przycisk OK, aby zamknąć okno dialogowe Zaawansowane opcje pliku BOOT.INI.
6. W oknie dialogowym Narzędzie konfiguracji systemu kliknij przycisk Zastosuj.
7. Kliknij przycisk OK, aby zamknąć okno dialogowe Narzędzie konfiguracji systemu.
8. Kliknij przycisk Uruchom ponownie w odpowiedzi na następujący komunikat:
Aby niektóre ze zmian wprowadzonych przez Konfigurację systemu zostały uwzględnione, musisz ponownie uruchomić komputer.
9. Po ponownym uruchomieniu komputera zainstaluj pakiet Microsoft Office jako Instalacja pełna.
10. Po zainstalowaniu pakietu Microsoft Office wykonaj kroki od 1 do 8, aby wyczyścić pole wyboru /MAXMEM=.
Metoda 3: Instalacja pakietu Office przy użyciu folderu płaskiego
Aby zainstalować pakiet Office przy użyciu folderu płaskiego, należy wykonać następujące kroki: 1. Przeprowadź czysty rozruch komputera. Aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonywania czystego rozruchu systemu Windows XP, kliknij następujący numer artykułu w celu wyświetlenia tego artykułu z bazy wiedzy Microsoft Knowledge Base:
310353 (http://support.microsoft.com/kb/310353/PL/) Jak wykonać czysty rozruch w systemie Windows XP
2. Zapisz kopię dysku CD-ROM z pakietem Microsoft Office na dysku twardym komputera. W tym celu wykonaj następujące kroki: a. Uruchom Eksploratora Microsoft Windows. W tym celu kliknij prawym przyciskiem myszy menu Start, a następnie kliknij polecenie Eksploruj.
b. W katalogu głównym woluminu dysku twardego utwórz nowy folder, a następnie nadaj mu nazwę „Flatfile” (np. C:\Flatfile).
c. Zlokalizuj stację zawierającą dysk CD-ROM z pakietem Microsoft Office, a następnie skopiuj całą zawartość tego dysku do folderu C:\Flatfile. W tym celu wykonaj następujące kroki: 1. W Eksploratorze Windows kliknij ikonę stacji CD-ROM (lub stacji DVD-ROM), która zawiera dysk CD-ROM z pakietem Microsoft Office.
2. W menu Edycja kliknij polecenie Zaznacz wszystko.
3. Wklej wszystkie pliki do nowego folderu. Aby to zrobić, przeciągnij elementy zaznaczone z prawej strony okna Eksploratora do folderu C:\Flatfile znajdującego się z lewej strony.
UWAGA: Jeśli pojawi się komunikat o błędzie „Folder ten zawiera plików ukrytych: «X»”, wykonaj następujące czynności: a. W menu Narzędzia kliknij polecenie Opcje folderów.
b. Kliknij kartę Widok.
c. Włącz opcję Pokaż ukryte pliki i foldery.
d. Wyłącz opcję Ukryj chronione pliki systemu operacyjnego.
e. Kliknij przycisk Zastosuj, a następnie kliknij przycisk OK.
UWAGA: Błędy podczas kopiowania mogą wskazywać na problemy z dyskiem CD-ROM (nośnikiem), zabrudzenie stacji dysków CD-ROM lub na problem z dyskiem twardym.
3. Ponownie uruchom komputer w zwykły sposób, a następnie zainstaluj pakiet Microsoft Office z folderu C:\Flatfile na dysku twardym.
Metoda 4: Instalacja tylko jednego programu pakietu Office
Zainstaluj tylko jeden program pakietu Office, na przykład Microsoft Access. W tym celu wybierz opcję Instalacja niestandardowa, a następnie anuluj wszystkie pola wyboru programów pakietu Office poza jednym. Jeśli program instalacyjny zakończy pracę z powodzeniem, uruchom go ponownie. Po ponownym uruchomieniu programu instalacyjnego zostanie uruchomiony tryb konserwacji. Kliknij ikonę Dodaj/Usuń programy, a następnie kliknij programy, które nie zostały zainstalowane podczas pierwszej instalacji pakietu Office.
Metoda 5: Kontakt z firmą Microsoft
Jeśli poprzednie metody nie umożliwią rozwiązania problemu, skontaktuj się z firmą Microsoft. W celu uzyskania informacji o tym, jak skontaktować się z firmą Microsoft, odwiedź następującą witrynę firmy Microsoft w sieci Web:
http://support.microsoft.com/poland