• Ogłoszenie:

programy do robienia skinów do winampa lub do robienia gier

Wszystko na temat programów: skąd pobrać, instalacja, użytkowanie, problemy, poszukiwane programy.

programy do robienia skinów do winampa lub do robienia gier

Postprzez Pampuch 01 Sie 2005, 21:48

reklama
tak jak w tmacie moglby byc w polskiej wersji
Pampuch
~user
 
Posty: 49
Dołączenie: 22 Lip 2005, 13:04
Miejscowość: ŁÓdź



Postprzez @Marcin 01 Sie 2005, 21:58

Do skinów masz program Sinner
http://www.sajmon.civ.pl/
http://www.sajmon.civ.pl/licz/dow.php3?dn=skinner120.zip

PZDR
Awatar użytkownika
@Marcin
~user
 
Posty: 2296
Dołączenie: 19 Sty 2005, 08:55
Miejscowość: Jugów
Pochwały: 232



Postprzez kopenx 01 Sie 2005, 22:00

http://www1.1001skins.com/tools/allround/QckSkin.zip
kopenx
~user
 
Posty: 26
Dołączenie: 24 Lis 2004, 01:14



Postprzez prog 02 Sie 2005, 07:48

hehe nie ma programów do robienia gier :D
gry się nie ROBI gry się PISZE :)

przed tobą :

1.C++
2. Podstawy WinAPI
3. Dobry Grafik
4. Biblioteka graficzna -> Direct3D (3D) bądź DirectDraw (2D)
5. Matma i Fizyka
6. MUZYKA Bardzo ważny element, to on tworzy klimat gry...
7.

== by www.gamecreator.prv.pl ==

A więc chcesz napisać grę, hmmm? :-) No dobra. A od czego masz zamiar zacząć? :-J Najlepiej zacznij od początq, czyli od dokładnego obmyślenia gry. Jeśli przeskoczysz ten bardzo ważny etap, jakim jest projektowanie, i od razu zaczniesz wklepywać kod, to skończysz już po kilku linijkach! ;-P Fachowi twórcy gier tak nie robią. Oni zaczynają od projektu. Radzę ci więc skoczyć do papiernika i qpić sobie segregator wraz z zapasem kartek do niego. To będzie twój PROJEKT. Wszystko, co będzie się wiązać z twoją grą, pisz na kartkach i dołączaj w odpowiednim miejscu w segregatorze. Przedziel segregator na kilka rozdziałów, np.: "Świat Gry", "Sceneria", "Postacie", "Scenariusz", "Rysunki", "Engine", "Algorytmy", "Sztuczna Inteligencja", itp. Po prostu jak ci pasuje. Sensowny podział pomaga później się w tym wszystkim znaleźć.

Twoja gra jeszcze na pewno nie ma nazwy, i może jej nie mieć nawet do samego końca. Ale jakoś musisz się do niej odnosić. Jak to rozwiązać? Nadaj swojej grze tak zwaną "nazwę kodową". Nie musi ona narazie być za bardzo związana z tym, o czym będzie gra [np. Windows 95 miał nazwę kodową "Chicago" ;-P]. Gdy już będziesz miał nazwę kodową, napisz ją na pierwszej stronie swojego segregatora. Gdy już będziesz wiedział sporo na temat swojej gry, możesz tą nazwę zmienić na bardziej odpowiednią, ale staraj się zrobić to jak najpóźniej, zamiast zmieniać ją co chwilę ;-).

Zacznij od zaprojektowania świata gry, postaci i fabuły. Gdy już wszystko będziesz miał opracowane, dopiero wtedy zabierz się za obmyślanie kodu. I nie chodzi mi tu o to, żebyś zasiadł do klawiatury i zaczął wklepywać! Kodowanie pozostaw sobie na sam koniec, jak już wszystko będzie jasne! Fachowy programista najpierw projektuje program. Jeśli programujesz obiektowo, najpierw wyszukaj wszystkie obiekty twojego programu, określ ich właściwości, działanie i wspólne zależności, a dopiero później koduj. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych poprawek i śmietnika, który ostatecznie mógłby nawet zarżnąć twój projekt! :-o No to do roboty...

== by www.gamecreator.prv.pl ==

Autor postu otrzymał pochwałę
C2D E8400 3GHZ + Pentagram Freezone HP-120 ALCu, Asus P5Q SE /intel P45/, A-Data 2x2GB CL4 Extreme Edition, Sapphire Radeon HD4870 512mb/256bit DDR5, WD 640GB SATA, Lite-ON Super AllWrite DVD SATA, Chieftec 500W, Samsung 2032BW Black 20', Vista Ultimate x64
Exoriare aliquis nostris ex ossibus ultor...
Awatar użytkownika
prog
~user
 
Posty: 4043
Dołączenie: 23 Mar 2005, 22:02
Miejscowość: /home/prog/
Pochwały: 232



Postprzez itek 02 Sie 2005, 09:36

Cyanide Shop 1.0 (do skinow)
http://home.t-online.de/home/320047703540-0001/1001winampskins/tools/allround/CyanideShop1.0.exe
Pozdrawiam, Łukasz
Awatar użytkownika
itek
 
Posty: 357
Dołączenie: 22 Lut 2004, 16:42
Miejscowość: Tychy
Pochwały: 53



Postprzez Pampuch 02 Sie 2005, 09:46

tak ale ja w tych segregatorach mam pisac normalnie czy jesykiem c++
a takto dzeki

_______________________________
acha i zkad mam wziac ten Kompilator
Pampuch
~user
 
Posty: 49
Dołączenie: 22 Lip 2005, 13:04
Miejscowość: ŁÓdź



Postprzez prog 02 Sie 2005, 20:37

wejdź na www.gamecreator.prv.pl i poczytaj
C2D E8400 3GHZ + Pentagram Freezone HP-120 ALCu, Asus P5Q SE /intel P45/, A-Data 2x2GB CL4 Extreme Edition, Sapphire Radeon HD4870 512mb/256bit DDR5, WD 640GB SATA, Lite-ON Super AllWrite DVD SATA, Chieftec 500W, Samsung 2032BW Black 20', Vista Ultimate x64
Exoriare aliquis nostris ex ossibus ultor...
Awatar użytkownika
prog
~user
 
Posty: 4043
Dołączenie: 23 Mar 2005, 22:02
Miejscowość: /home/prog/
Pochwały: 232




Powróć do Programy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości