przez cyfrowynomada 07 Maj 2022, 10:55
Jeżeli urządzenia są naładowane i masz włączony Bluetooth to problem może leżeć po stronie aplikacji za pomocą której parujesz urządzenia.
Na pewno, niezależnie od marki, najlepiej też jest kiedy używamy urządzeń w obrębie tego samego ekosystemu, czyli na przykład zarówno smartwatch i smartfon są tej samej firmy, np. Apple, czy Realme.
Dodatkowo jeżeli to jest urządzenie Huawei to niestety obecnie mogą pojawiać się różne problemy jeżeli chodzi o oprogramowanie, nawet jeżeli jest to model, który nadal ma dostęp do usług Google.
Mimo wszystko Twój telefon swoje lata ma, więc można by się zastanowić nad wymianą, a według mnie Realme oferuje teraz wyśmienite telefony jeżeli chodzi o stosunek jakości do ceny.
Jeżeli nie wiesz jaki smartfon wybrać, zawsze możesz skorzystać z porównywarki, ja używam do tego https://worldgsm.pl/telefony/porownywarka.