• Ogłoszenie:

Podłącznie komputera do projektora miracast

Tutaj można umieszczać wszystkie sensowne tematy nie pasujące do reszty działów tematycznych. Siadaj, gadaj, opowiadaj ;)

Postprzez filip.ludwik 21 Maj 2018, 20:40

Hej,

Kolejne wyzwanie:

W co muszę wyposażyć stacjonarkę, żeby puścić obraz bezprzewodowo na projektor?
Projektor już wyposażyłem w MiraScreen G2 i mogę wyświetlać obraz z komórki (Wifi Display). Wszytko fajnie, ale do komórki można wpiąć tylko jednego jacka z dźwiękiem i szlak trafi 5.1...

Jakiś pomysł? :D Było puścić kabel hdmi w ścianie to nie... :D
UBOT 3D
Awatar użytkownika
filip.ludwik
~user

Dołączenie: 12 Sty 2006, 19:10
Miejscowość: W-ce
Pochwały: 80

Postprzez Robert 24 Maj 2018, 22:28

Spójrz czy twój komp wspiera

http://antyweb.pl/zdalny-pulpit-i-bezprzewodowy-dodatkowy-ekran-w-windows-10/
Awatar użytkownika
Robert
»ekspert
»ekspert

Dołączenie: 21 Mar 2006, 22:52
Miejscowość: ...
Pochwały: 352

Postprzez filip.ludwik 28 Sie 2018, 23:59

OK. W końcu powiesiłem z powrotem projektor i temat wrócił.

Komputer wspiera MiraCast, a jednak nie wyświetla mi projektora w menu "Połącz" ( z komórki bez problemu się łączę). Jest opcja wyszukać go jakoś manualnie?

Znalazłem temat na angielskim forum, ale chyba się pogubiłem i nie znalazłem czegoś takiego jak "Media streaming" ani polskiego odpowiednika.

Temat : https://www.tenforums.com/network-sharing/22684-cant-connect-miracast-3.html
Rozwiązanie(?):
Kod: Zaznacz wszystko
AWinter, I did what the other user stated of changing the network to private, you need to open the firewall settings and when attempting to connect you'll see a new network is trying to connect, you need to change that to private network and the firewall settings will allow the pop up and you'll be connected to your tv, hope this help.

Thanks!

AWinter said: View Post
Well now this is interesting.

Buried DEEP in the Network and Sharing Center, via a link on the left side menu is a link marked "Change Advanced Sharing Settings". Way down here, well away from ANYTHING you can easily find through the nominal WIN 10 settings options is this place where you change the sharing options of WINDOWS.

Here there are three major sections:
Private [mine says] "(current profile)"
Guest or Public
All Networks

Private, Guest or Public, BOTH HAVE SEPARATE CONTROLS FOR TURNING ON NETWORK DISCOVERY

Then there is the All Network section in here I MAY have found my problem. In this All Network Section is a category called "Media streaming" with a link to choose options. HERE FINALLY I get a hint as to what is wrong. There is a button here to turn on or turn off media streaming. Mine is OFF by default. I am turning it ON to see if that changes anything.

I will return if THIS works.

This little beast my lay at the heart of a lot of people's problems. This area says my streaming media is not turned on. Yet when I press the button it won't work. I do NOT get the ok button to turn it on. At least I have something else to research.

Jakieś pomysły ?
UBOT 3D
Awatar użytkownika
filip.ludwik
~user

Dołączenie: 12 Sty 2006, 19:10
Miejscowość: W-ce
Pochwały: 80

Powróć do Pog@duchy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości