• Ogłoszenie:

pdf to doc

Wszystko na temat programów: skąd pobrać, instalacja, użytkowanie, problemy, poszukiwane programy.

pdf to doc

Postprzez Pokal1 13 Sty 2008, 21:23

reklama
Witam sredecznie.
Mam pewnie problem. W Adobe Reader mam slajdy, które chce skopiować do worda. Zaznaczam wszysko i kopiuj-wklej i wszystko jest ok bo kopiuje mi się sam tekst tylko problem jest w tym, że pomiędzy słowami w tekście nie ma spacji. Nie mam zbytni czasu na to, żeby bawić się kilka godzin we wstawianie spacji. Możecie mi w jakiś sposób pomoc?? Ja już nie wiem jak mam to zrobić. Może w Adobe można jakoś to edytować, że będzie sam tekst bez slajdów i będzie można wydrukować. Licze na Was. Pozdrawiam
Pokal1
~user

Dołączenie: 03 Sty 2006, 04:32
Miejscowość: Pila

Pdf to doc

Postprzez Dopac 03 Lis 2022, 20:37

Możesz przekonwertować PDF na Word za pomocą prawie każdego standardowego pliku PDF. Należy pamiętać, że konwersja plików PDF na Word działa z plikami PDF, które nie są objęte ochroną DRM. Prześlij dowolny niezabezpieczony plik PDF i natychmiast przekonwertuj go na edytowalny dokument programu Word. Obrazy i standardowe formaty są tłumaczone na format Word i można je edytować za pomocą dowolnej przeglądarki DOC
Dopac
~user

Dołączenie: 20 Wrz 2022, 16:25

Pdf to doc

Postprzez Williamis 03 Lis 2022, 22:31

Cześć. Myślę, że warto wziąć pod uwagę, że WPS Office to kolejna alternatywa oprogramowania dla Microsoft Office. Istnieje co najmniej kilka głównych zalet WPS Office nad Microsoft Office przy tworzeniu prostych dokumentów. Po pierwsze, WPS Office kosztuje znacznie mniej. W rzeczywistości możesz spróbować pracować za darmo. Po drugie, WPS Office jest łatwiejszy w instalacji i zajmuje mniej miejsca na komputerze.
Williamis
~user

Dołączenie: 03 Lis 2022, 22:29

Pdf to doc

Postprzez Sharminrahman 04 Lis 2022, 15:48

Używam również WPS Office do pracy z plikami PDF. Początkowo myślałem, że Microsoft będzie najlepszym zamiennikiem WPS, ale musiałem szybko wrócić do WPS.
Sharminrahman
~user

Dołączenie: 04 Lis 2022, 15:45

Pdf to doc

Postprzez AitaLippa 09 Lis 2022, 23:04

Pokal1 napisał(a):Witam sredecznie.
https://www.audytpsychologiczny.pl/
Mam pewnie problem. W Adobe Reader mam slajdy, które chce skopiować do worda. Zaznaczam wszysko i kopiuj-wklej i wszystko jest ok bo kopiuje mi się sam tekst tylko problem jest w tym, że pomiędzy słowami w tekście nie ma spacji. Nie mam zbytni czasu na to, żeby bawić się kilka godzin we wstawianie spacji. Możecie mi w jakiś sposób pomoc?? Ja już nie wiem jak mam to zrobić. Może w Adobe można jakoś to edytować, że będzie sam tekst bez slajdów i będzie można wydrukować. Licze na Was. Pozdrawiam

Ja używam darmowego Free PDF to World DOC Converter i nic więcej nie trzeba.
AitaLippa
~user

Dołączenie: 20 Mar 2022, 00:48
Miejscowość: Kraków

Pdf to doc

Postprzez jametolentino1 10 Lis 2022, 08:08

Hello there! We have some exciting news for you. This is one of the best slot games I've ever played.
You can have fun while winning prizes and earning more promotions and rewards.
Let's have some fun in fachai9 online slots.
jametolentino1
~user

Dołączenie: 10 Lis 2022, 08:08

Pdf to doc

Postprzez davidwindler 25 Lis 2022, 05:49

bob the robber is the most complete source of useful advice for anybody looking to unwind. I appreciate all your work, gentlemen. Highly recommended.
davidwindler
~user

Dołączenie: 25 Lis 2022, 05:47

Pdf to doc

Postprzez Aliceuri 13 Lut 2023, 12:14

there are so many tool can amke PDF to doc as free, and you also can ask in there : https://www.gbwhatsapp.download/

Dodano Dzisiaj, 12:15:
or, there are so many peoples communicated always, they are good at everything, click this [url]gbpro.downlaod[/url]

Dodano Dzisiaj, 12:16:
there are so many peoples communicated always, they are good at everything, click this https://www.gbpro.download/
Aliceuri
~user

Dołączenie: 13 Lut 2023, 12:09

Pdf to doc

Postprzez manzildua 28 Lut 2023, 19:01

https://quranwork.com/manzil-read-online/ Looking for Manzil DUA – (منزل) Read Online and PDF Download? Look no further! In this blog post, we will provide you with a link to the Surah Manzil Dua PDF as well as offer a brief summary of its contents.
manzildua
~user

Dołączenie: 28 Lut 2023, 18:54

Pdf to doc

Postprzez vishl99 18 Mar 2023, 11:03

There are several ways to convert a PDF file to a Word document (DOC or DOCX). Here are some methods:

1. There are many online converters available that can convert your PDF to a Word document. Some examples include SmallPDF, Online-Convert, and Zamzar.

2. Simply upload your PDF file to the converter and choose "DOC" orDLS MOD 23 "DOCX" as the output format.

3. Download the converted Word document when it is ready.

It's worth noting that the conversion process may not be perfect, and the resulting Word document may require some manual editing to correct any formatting errors.
vishl99
~user

Dołączenie: 18 Mar 2023, 10:50

Pdf to doc

Postprzez Stephen21 19 Mar 2023, 14:45

does anyone know about a PDF to Doc convertor whose results are most accurate? it tried many convertors but they all have mistakes and it takes time to read all of them and do the correction. my pdf of Null’s Clash has 30 pages which makes it harder. any suggestions?
Stephen21
~user

Dołączenie: 19 Mar 2023, 14:10

Pdf to doc

Postprzez Mohit 19 Mar 2023, 14:58

Stephen21 napisał(a):does anyone know about a PDF to Doc convertor whose results are most accurate? it tried many convertors but they all have mistakes and it takes time to read all of them and do the correction. my pdf of Null’s Clash has 30 pages which makes it harder. any suggestions?Vanced Manager

Did you try Adobe Acrobat to convert your PDF to Doc. it's results are good than other convertors. give it a try.
Mohit
~user

Dołączenie: 19 Mar 2023, 14:52

Pdf to doc

Postprzez cameron32 03 Maj 2023, 09:56

If you are the spoify lover, you need to also try the Spotify++ ipa app.
cameron32
~user

Dołączenie: 03 Maj 2023, 09:54

Pdf to doc

Postprzez Tolui Olma 05 Lip 2023, 08:01

With GB WhatsApp you can pin important chats to the top of your chat list for easy access, ensuring that essential conversations are always within reach.
GB WhatsApp Download offers a variety of privacy options for your status updates, allowing you to control who can see your stories and ensuring your privacy.
Tolui Olma
~user

Dołączenie: 05 Lip 2023, 07:53

Pdf to doc

Postprzez Millie11 27 Lip 2023, 11:15

Stephen21 napisał(a):does anyone know about a PDF to Doc convertor whose results are most accurate? it tried many convertors but they all have mistakes and it takes time to read all of them and do the correction. my pdf of Null’s Clash has 30 pages which makes it harder. any suggestions?youtube vanced

I haven't personally tried Adobe Acrobat, but it's known for producing better PDF to Doc conversion results than other converters. It's worth a try for improved accuracy in your conversions!
Millie11
~user

Dołączenie: 01 Maj 2023, 17:14

Pdf to doc

Postprzez apkyolocom 07 Sie 2023, 10:38

apkyolocom
~user

Dołączenie: 07 Sie 2023, 10:29

Pdf to doc

Postprzez travis 08 Sie 2023, 20:24

Thops.tv isn't just a website; it's a community of passionate individuals who share a love for compelling stories and captivating performances. Whether you're a casual viewer or a dedicated binge-watcher, Thops.tv offers an inclusive space for you to explore, discuss, and enjoy the best of dramas and movies. You can try here Thops TV APK official.
travis
~user

Dołączenie: 08 Sie 2023, 20:16

Pdf to doc

Postprzez Ankit 20 Sie 2023, 12:14

Sharminrahman napisał(a):Używam również WPS Office do pracy z plikami PDF. Początkowo myślałem, że Microsoft będzie najlepszym zamiennikiem WPS, ale musiałem szybko wrócić do WPS.

Hello friend
I can relate! WPS Office's PDF features are unbeatable. Even with Microsoft in the game, WPS remains my go-to.
Ankit
~user

Dołączenie: 16 Sie 2023, 05:35

Og whatsapp apk

Postprzez broneswiky 25 Sie 2023, 20:36

OGWhatsApp is a modified version of the original WhatsApp that includes some new features that make it easier and safer to use. You can say that OG Whatsapp APK is reliable and free for its users.
broneswiky
~user

Dołączenie: 25 Sie 2023, 20:32

Następna

Powróć do Programy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: DonaldWare oraz 27 gości