
Skoro wzrost wydajności w grach będzie w granicach
M@ikel napisał:
esli grasz w gry to moze 2-3 klatki,
w grach zbytnich rewelacji nie będzie, ale jeśli pracujesz np. w AutoCAD'zie to przy większych projektach (czy nawet przy małych przy dużym zoomie) nie ma żadnego przeskakiwania klatka po klatce podczas przewijania elementu, tylko przebiega to płynnie.
Więc jeżeli nie interesuje Cie projektowanie czy coś związanego z tego typu "grafiką" nie nie ma sensu bawić sie w przeróbkę w quadro
 
				

 
	
 
   
   Czy pozostaje mi się bawić tylko z zegarami
 Czy pozostaje mi się bawić tylko z zegarami 
 
	

 Jak robiłem test w 3dmarku 2001 przy 370/470 to sie dokladnie przyjrzalem i duzo zauwarzylem... Jakies kwadraciki sie pojawialy na ekranie... Zmniejszalem... To na tyle z O/C
 Jak robiłem test w 3dmarku 2001 przy 370/470 to sie dokladnie przyjrzalem i duzo zauwarzylem... Jakies kwadraciki sie pojawialy na ekranie... Zmniejszalem... To na tyle z O/C  
   
