przez skiper 12 Lut 2010, 16:26
wyłączyłem Firewall'a zrobiłem wszystko co tu jest (z str gł. ipla.pl) Uprzejmie prosimy o sprawdzenie w przeglądarce Internet Explorer czy nie jest tam ustawiona opcja pracy w trybie offline - jeśli tak wówczas prosimy to zmienić. Jeśli nie łączymy się z Internetem poprzez serwer proxy to być może połączenie z ipla blokowane jest poprzez zabezpieczenia komputera. W celu wykonania testów zalecamy wykonać następujące kroki: o program antywirusowy – wyłączyć go na czas korzystania z ipla; o zapora sieciowa (firewall) - Panel sterowania /Zapora systemu Windows – wyłączyć na czas korzystania z ipla; o zmniejszyć poziom zabezpieczeń w przeglądarce Internet Explorer na poziom średni dla strefy Internetu (Narzędzia/Opcje internetowe/Zabezpieczenia). Następnie prosimy spróbować zalogować się do ipla. Połączenie z serwerem ipla jest szyfrowane, dlatego należy w Ustawieniach przeglądarki internetowej zezwolić na użycie protokołów umożliwiających nawiązanie bezpiecznego połączenia SSL. W przeglądarce Internet Explorer w Opcje internetowe należy wybrać: Narzędzia/Opcje internetowe - a następnie przejść do zakładki Zaawansowane. Tu w sekcji „Zabezpieczenia” należy zaznaczyć opcje: „Użyj SSL 2.0” „Użyj SSL 3.0” „Użyj TLS 1.0” Użytkownicy korzystający z routera powinni spróbować połączyć się kablem bezpośrednio z modemem internetowym i otworzyć odpowiednie porty do których łączy się ipla: 80, 443, 554, 1755, 5222, 5223. Użytkownicy systemów 2000, XP oraz Vista powinni również ściągnąć i zainstalować najnowszy DirectX. Polecamy link: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=2DA43D38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=pl