Witam. Na początek chciałbym powiedzieć ze jeśli chodi o naprawe systemu czy PC to jestem kompletnie zielony. Teraz do rzeczy.Posiadam Windows Xp z service packiem 2. Przez ostatni miesiąc zaczęły mi wyskakiwać dziwne ramki utrudniajace prace bo kazde wyswietlenie ramki wiązalo sie z zminimalizowaniem lub zamknieciem działającego programu. Trzy dni temu wkurzylem sie i zrobilem reinstala windowsa (zdaje mi sie ze sformatowalem przy tym wszystkie partycje). Jednak to nic nie pomoglo. Po 20-40 minutach uzytkowania problem zacząl sie powtarzac. przeskanowalem wszystkie dyski anty wirusem kaspersky 2008 (z najnowszym updatem) nic nie wykryl. Następnie przeskanowalem rejestr i caly system programem TuneUp Utilities 2008 (z najnowszym updatem) znalazl ponad 150 błędów i (ponoć) skutecznie je usunął, jednak i to nic nie dało Ekhm... dziś ściągnąłem program ewido anti-spyware (najnowszy update) i rowniez pszeskanowalem system i znalazl ponad 20 błędow ale wszystkie z nich prucz jednego (nie pameitam jak sie nazywal) stanowily srednie zagrozenie i byly zwiazane z cookis'ami, ten jeden ktory nie byl cookisem stanowil wysokie zagrozenie. Zdaje mi sie ze program rowniez skutecznie zredukowal i te błedy. ale problem nadal nie zniknal! pojaiwa sie za kazdym razem gdy kozystam z komputera wiecej niz 20-30 minut Ekhm... najczęściej wyswietla sie taki komunikat:
TU
Po wyświetleniu się go dzialajace programy minimalizuja sie lub zamykaja, wystepuje on rowniez przy uruchamianiu nowego programu i wtedy po wyswietleniu sie zamyka od razu uruchamiany program.
Rzadziej wyswietla sie ramka:
TU
A ta ramka wyświetla sie tylko przy uruchamianiu programow i po wyswietleniu sie jej uruchamiany program od razu sie zamyka. (w tym przypadku przy uruchamianiu AQQ)
TU
Proszę o pomoc bo na prawde jest t odenerwujace gdy co 30 minut musze wylaczac i wlaczac komputer Ekhm... w razie czego prosze pisac na gg 4612741